Strikkebukse! -En skikkelig kul en

Designet av Le Pull

 

Den der evinnelige strikkebuksa som eg aldri har strikket meg…Men, en solid samlig av strikkebukse Oppskrifter, ja det har eg – Det er da noe 🙂 Har ikkje så mange i ribbestrikk så da kan eg plukke med meg denne også 🙂

 

 

 

Designet av Le Pull

Designet av Le Pull

 

Denne er strikket med noe tjukkere strikkepinner enn det eg foretrekker for å få en litt fast bukse, eg syns det bør være et visst “hold”. Den er også strikket i “vanlig” ullgarn på 100 m pr 50 gr. Så ja, om nå Sparkjøp også i år kjører tilbud på garn i juni er det bare å løpe å kjøpe!

 

SOLO TROUSERS
Bildene over
Str fra XS til 2XL
Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Sånn, da var det hverdag igjen! Må nok innom en butikk i dag etter et par ting for å fylle på. Skal uansett kjøre Dib på flyplassen kl 18 så eg kan fikse det da. Ellers skal eg ut på tur sammen med Ine, me skal gå strekket Hellestø – Sele er planen 🙂 Det er meldt full sol i dag så det kan jo bli herlig – Kanskje eg kan få litt farge på beina??
Ikkje sant!

Ellers, vel…det råder kaos på Hobbyrommet og eg har egentlig veldig lite oversikt hva som
blir med på Tananger Dagene neste helg…

 

 

 

 

Har rett og slett blitt steingal...men sånn kan det gå…!

 

 

 

 

Fikk med meg en ny klokka fra Amira i går! Samsung Galaxy – Den skal eg låne til eg kjøper meg en ny selv 🙂 Klokka eg har brukt til nå svikter noen ganger på tur og det er kjedelig! Denne er mye bedre enn min så det blir kjekt å teste ute i dag. Klokka eg har blitt anbefalt til tur er ei fra Garmin pga batteritiden og i minst syns eg det er gøy fordi den også har kart 🙂 Meeen…de klokkene er ganske dyre så eg satser på å kjøpe den
i løpet av sommeren 🙂 Vel vel, det er på tide å få i seg litt frokost!

 

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Jeg har sluttet med armbåndsur for flere år side, bruker bare telefonen. Alltid med (nesten), alltid rett tid!!

Siste innlegg