Strikkekjole – Opp til stor størrelse

Designet av Isle of Yarn Knitwear

 

En strikkekjole går sjeldent og aldri upåaktet hen, den må studeres opp og ned, tenker kjapt gjennom fargevalg
og det er ikkje ofte en kjoleoppskrift forkastes….Strikkekjoler er helt toppers, er den i tillegg
strikket top/down som denne, ja da er det en “bænkers” 🙂

 

 

 

Designet av Isle of Yarn Knitwear

 

Fargevalget designeren her har valgt er jo en inner`10 for undertegnede! Helt perfekt og fullstendig konge ♥ At den har separate mål for overvidde og hofter er glimrende, ja for me er flere som faktisk er bredere over baken enn kassa – Selv om det sies å ikkje være perfekt!?? Den som mente det må ha et vrangsyn på kvinnekroppen…
90-60-90 er kun et (sykelig)ideal innen for modellbransjen og et krav som ikkje hører hjemme i allmennheten – Derfor er designere som dette kjærkommet hvor de aller fleste kroppsfasonger er inkludert 🙂
Hurra på en mandag!

 

RAINY DAY DRESS
Bildene over
Fra str 79 cm til 140 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

 

Nok en dag med full sol og blå himmel! Gjett hva eg skal?? Jooo da, eg skal bli med storesøs og lille(store?) Alma Sofie en tur på Solastranden! Blir hentet om litt over en time. Å nei, formen er da slettes ikkje tilbake, men en rolig luftetur gjør godt og er absolutt etterlengtet! Tenker at eg har jo mobilen på lomma om legen skulle ringe 🙂
Blir nok litt mer lek og morro på stranden i dag så da må eg ha med noe å samle krimskrams i, aldri godt å vite hva man kan finne på en strand med store bølger 🙂 “Hobbykremmeren” kicker inn med en gang og eg vet eg har Alma Sofie på lag her, kanskje me finner noe me kan lage noe av? Hvem vet, får sjå:) Eg bare gleder meg til å få luftet meg og endelig skal eg få teste ut de nye turstøvlene skikkelig 🙂 Blir nice dette!

 

 

LAG DEG EN
GOD MANDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg