Strikketøy eller Sukkertøy??

Designet av Fräulein Städtisch

 

Eg måtte bare dåååne litt! Alvooorlig talt! Du snakker meg om å bli frista herfra til……Ja du vet, åsså på en søndag morgen da! Noe som aldri kommer til å skje er at eg kommer i mål, dvs i mål med alt eg ønsker å strikke. Når eg en sjelden gang føler at eg har både kontroll og ikkje minst litt oversikt så ramler det inn med drømmeprosjekt! Ja som denne jakken her, eller mønsteret er det vel gjerne mer,
skaper virkelig krøll i min rekker…Eller lister om du vil! *Dån*

Her kan du meske deg med et garn eg liker veeeldig godt!! Hovedfargen på jakken er strikket i Nord og mønsteret er strikket i en blanding av Tynn Alpakka og Nord for å få de fargene som er vist på bildet over 🙂 Dette blir en lett, lun og aldeles nydelig jakke som er super til å ha under til vinteren, men vil alltid være en jakke du kan bruker til at ellers ♥ Absolutt en jakke som er verdt å strikke og garantert en jakke til
å bli glad i om du bruker dine egne farger 🙂

 

 

Designet av Fräulein Städtisch

 

Ved å kjøpe denne oppskriften får du også med deg NANI Genseren GRATIS! Eneste du må gjøre er å legge den ved når du kjøper cardiganen over her 🙂 Det blir 2 for 1 det, jammen ikkje verst handel på en fin søndag det 🙂

 

NANI
Bildene over
Opp til 140 cm i overvidde

 

 

* * * *

Søndag og enn så lenge skinner sola, 1 av 2 unger er allerede ute av dørene for å gå på trening, den andre er straks på vei 🙂 AKTIVT må eg si, selv har eg tenkt å prøve å slappe av i dag. Eg planlegger akkurat det veldig ofte og sier gjerne til Ali før eg legger meg om kwellen at: “I morgen tar me en pause”. Men, sjeldent at det blir sånn. Når han begynner å jobbe og styre sitter eg her da vettu med dårlig samvittighet for ikkje å gjøre “Noe”, så da begynner eg å tvinte rundt likevel. Me hadde planlagt ei helg uten jobbing, derfor ryddet og vasket eg før helga slik at me kunne lade og slappe av, han mest av alle hadde behov for nettopp det. Veeel, da Amira og eg kom hjem etter å ha hentet Dib var han jo i full sving på terrassen med pussing av kjøkkenbenk…og i går planla han at me skulle tømme kjøkkenet i dag fordi han vil “male” benken. Male blir vel feil, men vettu??? Torsdag formiddag kjøpte eg den der Hardvoksolja (svart) på nett og den kom på fredag allerede!!! Jadda, eg skjønner at han er annige, meeen noen ganger må man faktisk roe ned en dag eller 2 bare for å hente seg inn igjen. Mine planer i dag er f.eks å ta meg en god dusj og høre på podcast mens eg strikker. DET har eg behov for 🙂
Regner jo med at eg får det som eg vil da 🙂

Ikkje trengs det lages noe middag heller da resten fra i går smaker like godt i dag 🙂 Alt ligger altså til rette for en fin-fin søndag 🙂 Dessuten nærmer eg meg nå styggfort den der halsfellinga
og når det er gjort er jo genseren nesten ferdig!

 

 

 

 

LAG DEG EN SKJØNN
SØNDAG

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂
100% Røykfri i 290 dager!

0 kommentarer

Siste innlegg