StrikkeVerden er en god plass

Designet av Wenche Roald

 

 

MOSAIKK SOKKER
Bildet over
Str 36 til 41
Norske strikkeoppskrift

 

Disse sokkene er en av flere oppskrifter, eBooka “TUSEN OG EN SKATT” er en samling med de lekreste votter og disse fantastiske sokkene ♥ Det er Vottelauget som har laget denne boka og det er absolutt en bok en hver strikker bør ha i hende! Pga situasjonen me alle nå befinner oss i har disse flotte damene: Anne Skøyen, Merete Jansvik, Wenche Roald, Tori Seierstad, Cecilie Haugland, Judith Seland Nilsen, Ann Myhre og Møyfrid Engeset bestem at f.o.m i går (16.mars 2020) går alle inntektene av denne bok til organisasjonen “Leger uten grenser”. Ufattelig FLOTT gjort ♥ Av den grunn syns eg me alle skal klikke hjem et eksemplar om me har anledning til det ♥ Boka finner du HER

Da har også du mange flotte nye oppskrifter som du kan drømme deg litt bort med! Gudene skal vite at det er godt å drømme seg litt bort om dagen. Alt er i grunnen greit så lenge man er hjemme og inne, men med en gang eg tenker f.eks: “Hmm tro om eg skal stikke på butikken en tur…?” Vel, det å bare stikke på butikken en tur er ikkje noe me bare kan gjøre lenger og det blir vel kanskje en god stund til me bare kan gjøre det igjen…?
Det søkker til i magen min hver gang det går opp for meg, igjen,
ja at verden er søren meg ikkje helt den samme lenger…
Men det er jo en trøst å vite at det går over.

Da er det veldig betryggende å vite at StrikkeVerden fortsatt er den samme! Me må så godt som det lar seg gjøre oppmuntre hverandre, hjelpe hverandre, noen trenger kanskje noe flere oppmuntrende ord enn andre og det må me prøve å ta oss tid til. Mange sitter alene og da kan man ofte tenke litt for mye. Selv om det er skummelt det som skjer er det lite me kan gjøre enn akkurat det me får beskjed om, men det er ingenting i veien for at me ikkje kan kose oss, det er lov!! Ikkje minst er det fornuftig ♥

I dag skal me ut en tur, Amira og eg, Dib snakker om å ta seg en løpetur. Rart å bare sitte inne uten å trene så noe må han finne på. Me skal også innom butikken på jakt etter kun et par ting 🙂 Var temmelig tomt i går så me håper i dag 🙂 Hvis været holder seg blir det kanskje en tur ned til Hestholmen, godt med frisk sjøluft.

Utover det så må eg perle en ny Enhjørning…Eg rota det litt til i den der stryyyykinga i går! Hmm så ja, da ble den første en test og muligens veggen på lilledo`n kan bli et sted den kan få bo haha Ellers? Vel, eg har da tenkt å kose meg! Sett med et litt snevert syn så er det luksus å ha begge ungene hjemme mer enn en dag av gangen!

 

 

 

LAG DEG EN SKJØNN DAG,
STRIKK OG KOS DEG ♥

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. ja strikkeverden er en god verden å være i,særlig i disse dager da vi sitter mer en normalt inne hver for seg :=) kos dokke på tur,så krysser eg fingrane for att dere får tak i det dere trenger på butikken

      1. Var faktisk ganske så stille og folketomt på de 2 matbutikkene me var, alle hyllene var temme velfylte også 🙂 Det var litt avslappende/betryggende å se. Kanskje hysteriet har roet seg på matfronten her i Tananger 🙂

Siste innlegg