STRIKKEVESKE – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Purl Soho

 

Dette er jo en perfekt veske/sekk for årstiden! Ikkje sant!? Her får du plass til det viktigste; Strikketøyet, badedrakt og solkrem and off we go to the beach 🙂 Fin som innpakking også, bare for å nevne en gaveidé. Har du strikket votter og lue f.eks? Vel, pakk de inn i en liten sekk som dette og alt blir der med en brukanes gave.

 

 

 

Designet av Purl Soho

 

Kan bæres og brukes på flere måter 🙂 Den er strikket i bomull med en strikkefasthet på 28 m,
så egentlig blir det jo ganske sååå lekker ♥

 

KNIT DRAWSTRING BAG 0 BACKPACK
Bildene over
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

 

De mest MAGISKE ting har skjedd i dag!! Eg ble litt sur i går siden Ali sa at terrassen ikkje kom til å bli malt denne helga, selv om sola skulle skinne hver dag fra morgen til kwell…Vel, siden Amira hadde fri i dag ble det til at eg dro ut til henne nesten hele dagen 🙂 Me slengte oss i hvert vårt hjørne av den enorme sofaen de har og eg ble oppdatert på litt deilig cossip Tv ♥ Ble ganske så overrasket da eg kom hjem for å si det sånn! (Tror det hjalp å bli litt sur!) HELE terrasen er ferdig malt! Woop Woop!! Dvs at eg kan få ting på plass i løpet av helga!! YES!! Skal ikkje sette for mye av frøene ut riktig enda for det er kaldt om kvelden og natta, men eg kan lufte de litt på dagtid midt i sola 🙂 Tja, hvis eg nå får opp en jordsekk eller 2 fra garasjen i morgen kan eg fylle på og ha noe gjødsel opp i grønnsakkassen også og så er eg klar til å få hjem blomster etter hvert 🙂 JuHuuu

Hvis du ble med meg på SnapChat i dag fikk du med deg at eg fikk IKKJE tak i de nye fargene til Hama Perlene…eller, de har de på en lekebutikk på Klepp, men akk….eg gadd da ikkje kjøre sååå langt...Som nevnt tidligere så får eg perlepåfyll neste uke + alle de nye fargene, men eg hadde trengt noen få av den ene nye fargen på den en humla eg perler….vel vel…Finner nok på noe 🙂

Skal straks sette meg ved spisebordet å perle litt tenker eg 🙂

 

 

LAG DEG EN FIN KWELL
OG NYT DEN

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

4 kommentarer
    1. se det ja ,deilig når terrasen er klar ,jeg har fått ut mine hagemøbler ,ja spisegruppen kjøpte vi denne uke og da kunne vi like godt la den bli ute ,men plattinge trenger sårt en vask og beising her også ,ja ja her er det jeg som må ta den jobben og det blir ikke så lenge hagen er full av snø

    2. Ikke strikking selv om det her var et strikkeinnlegg, men perling. Fikk tilsendt en link til ei på TikTok som driver å perler. Anbefales. Noen av bildene hun har perlet er helt rå, spesielt Alice i eventyrland. catharina.ma
      Må jo si at jeg blir både imponert og inspirert av både deg og henne, så nå sitter jeg å ser på brett, perler og mønster 🙈

Siste innlegg