Striper så klart! – Dansk StrikkeDesign

Designet av Lone Kjeldsen

 

Her har du virkleig muligheten til å strikke enten den kuleste ellers den søteste kjolen til tulla. Om du velger
å strikke den som vinterkjole, sommerkjole eller helårskjole, ja så vil den uansett kjapt bli en favoritt i garderoben – Eg lover! Ja for hvem elsker vel ikkje en sprek kjole? Vet om flere små som hadde satt pris på denne,
selvfølgelig i egne favorittfarger 🙂 Vil du ha en sikker vinner? La barnet selv velge farger
og la det gjerne bli mange av de også 🙂

 

 

Designet av Lone Kjeldsen

 

Orginal strikkes kjolen enten i Garnudsalget sitt Blackhill Uld&Bomuld eller Blackhill Linwool – Begge deler er tynt og delikat garn til en herlig pris og du vil garantert få problem med fargevalget! 🙂 Mye lekkert ♥

Sjekk I-Cord kantene på kjolen!
Skal det være striper, ja så SKAL det være striper!

 

 

PYT DRESS
Bildene over
Str 1 år til 6 år
Dansk og engelsk strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

JØSS! Det kan søren meg se ut for at sola skal stikke innom en tur i dag!? For en gang skyld skal eg stole litt på værmeldingen på mobilen siden den meldte det beste været for i dag – Så får eg se da 🙂 Så snart eg har samlet kroppen på et sted må eg komme meg på butikken, er tom for Ingefær Shot og det er ingen bra start på dagen! Samtidig må eg svippe opp om til mor mi for eg glemte å legge igjen Visakortet når eg handlet for henne før helga – Typisk!

Ellers? Tja, det ser ut for at det kanskje endelig kan bli en opprydding hva gjelder Useriøse “aktører”
i blogglandia!? Kanskje det nå først kommer litt etterskjelv etter det utblitte jordskjelvet for ca 1 år siden?
Vel, det gjenstår å se 🙂

 

 

 

LAG DEG SELV EN
GOD MANDAG

Eg skal gjøre et forsøk om ikkje annet

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg