Strømpepinner nr 1,5 straks på vei!! Dette går gale!

Designet av Ann Riabova

 

Har man et stort strikkeprosjekt i kurven (som eg har nå) lengter man etter noe smått å bytte på, og omvent
Ja da må det bli ei mus da tenker eg! Har allerede sjekket “markedet” for extra tynne strikkepinner og ikkje visste eg at Karbonz fantes i så tynne pinner!? Dessuten er merkelig nok Babyull noe av det garnet eg har mest av!?!
Det betyr bare i grunnen at eg strikker lite av vil eg tro, men eg vil også teste å bruke Holst Supersoft! Ja eg vet,
eg er alltid kjapt ut med å gå for akkurat det garnet når muligheten er til stede, men det er jo helt nydelig 🙂

 

 

 

Designet av Ann Riabova

 

Det er neimen ikkje store karen gitt?
Kunne helt problemfritt hatt ei lita hylle med hele familien til denne musa på ♥

 

MOUSE
Bildene over
Ca 8-9 cm høy

 

 

 

 

 

Designet av Ann Riabova

 

Hvis du ikkje er så glad i mus, vel da kan du velge deg katta ♥

 

KITTEN IN A HAT
Ca 8-9 cm høy

 

Eg har allerede flere av disse figurene i en helt egen kø og helt ærlig trodde eg det var fra samme designer….
men, det finnes tydeligvis 2 stk designere som er omtrent like flinke 🙂 Det Denne Designeren eg har nesten alle oppskriftene til. Mye likheter her, ja det er jo nesten så man begynner ubevisst å spekulere…? Vel vel, eg vet i allefall at stømpepinner nr 1,5 og 1,0 ligger i en handlekurv og venter på “SEND” for dette er eg nødt å teste ut 🙂

 

* * * *

 

I det minste så skinner sola i dag, det er ganske varmt her i stua, men ute er det kun 3 gr. Gradene skal i grunnen ikkje stige noe nevneverdig før neste helg, DA er det meldt 10 grader og eg ser for meg en aldri så liten strandtur! Ja, man må jo benytte seg av hvert eneste 2 sifre tall på rett side av skalaen uansett hvor høyt eller lavt, trooor eg. Kan heller ikkje se at det er kommet noe mer mer snø så dette lover jo egentlig ganske greit 🙂

Me hadde en koselig kwell med en liten feiring av Dib i går og han var veldig fornøyd. Men! Det var pillemen ikkje bare han som fikk gaver!! Litt over kl 19 dinget det på døra og Ali kom inn med ei svær eske som var til MOI!!

 

 


En skjønn bukett med nydelig roser + ei flott flaske med Eplesaft (som eg forøvrig elsker! Kjøper som regel alltid med meg ei flaske fra Garntneriet når de har inne) + ei delikat eske med sjokolade ♥ Eg blir jo helt “sippete” når eg får slike gaver på døra, uventa gaver gjør noe med en, og dette varmet i går ♥
Tusen Tusen Takk Vivian, du er jo bare helt skjønn ♥

 

Da eg lå å gne søvnen ut av øya i morges lovet eg meg selv at i dag skal ALT av huslige syssler få være i fred,
og ei heller skal eg spise rødt kjøtt mer!! (<—skal aldri si aldri da, men…) Merker bare mer og mer at systemet mitt slettes ikkje er glad i det og at et par små lammekoteletter skal slå meg ut på denne måten betyr jo at det ikkje er helt bra for meg. Så ja, da blir det en lett dag med frø og frukt + en god serie og kanskje noen makraméknuter 🙂 Skal ikkje se bort fra at eg må prøve meg med et par tanker på perlebrettene siden eg vil blande det sammen med makramégarnet…..Iiikkjeee sant!?! Hva skal så du bruke denne fine lørdagen til?

 

 

KOS DEG OG NYT DEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

11 kommentarer

Siste innlegg