Sunday Tee Mini – Norske Strikkeoppskrifter

Designet av PetiteKnit

 

Trenger den lille en søt topp nå til sommeren? Kanskje 2? Det rekker du fint mens me sitter inn her i regnet å venter på Go`været 🙂 En enkel og veldig veldig søt topp! Eg så på den for en stund siden, eller dvs, eg så på den voksen varianter og tenkte at den hadde vært søt til grandniesa vår. Ja eg tenkte jo bare at eg kunne forminske oppskriften på en måte, men heldigvis før eg fikk satt tankene ut i live så dukket altså denne opp 🙂

Eg har også deilig og passende garn ligger i vindusposten her i stua! Jepp, ikkje tull, men de var så fine etter at eg hadde tatt noen bilder så eg lot de bare ligge hehe

 


Tynn merino passer fint til en liten sommertopp ♥

 

SUNDAY TEE MINI
Øverste bilde
Str 3/9 mnd til 3/4 år

 

 

 

 

Designet av PetiteKnit

 

Barnetoppene kom som perler på en snor og her er det en som passer til de litt større barna.
Alle skal få med andre ord 🙂

 

SUNDAY TEE JUNIOR
Str fra 4/5 år til 12/14 år

 

Hvis du har lyst på en selv så finner du en voksen utgave HER 🙂
Hvis du svinger innom PetiteKnit sin siden finner du flere prosjekt som er strikket på denne måten
og du kan fylle garderoben med Sunday plagg for hele familen 🙂

 

 

 

* * * *

 

Hvis du var innom Snapchat`en min i går så du at eg var ute en kjapp tur i kwellinga og jammen meg
hadde eg skikkelig flaks! Trodde liksom ikkje det var mulig å være sååå heldig!

 


Siden eg likevel måtte til Hillevåg en tur svingte eg innom Stoff&Stil for å se om eg kunne finne en passende glidelås til FanaJakken! At eg skulle finne en glidelås som matchet fargen på Holst Garnet så til de grader hadde eg aldri håpet på!! At den ikkje var en toveis og veldig kraftig glidelås glemte eg og bare kjøpte den! Det er ikkje den spinkleste glidelåsen da og de som var kraftigere var alle i helt feil farger så det stoppet seg selv. Fikk litt sjokk(!!) da eg skulle betale hehe Den kostet jo KUN 24,90?? Eg trodde glidelåser var dyrere enn den,
men dette er jo nesten eBaypriser jo hehe SÅ GØY!! 🙂

Tja, vel, det er straks helg og me er midtveis i JUNI så da spør eg: “HVOR ER SOMMEREN??” Ja og da mener eg den VARME sommeren?? Føk den rett forbi vestlandet i år eller hva?? Akkurat nå er det 12 gr hmm på lørdag er det meldt 22 og da ble eg glad fordi det skal være FlyShow på flyplassen og me kan se hele showet fra terrassen, men hva ser eg når eg klikker meg inn på Yr?? Jo, det ER meldt 22 gr OG REGN!?!? Det er en slik sommer det skal bli ser du! Godt og varm + regn eller Sol og lav temperatur og mye vind…

Dvs at meterologene har ikkje fått kabalen til å gå opp i år *ler*

Eg har i grunnen aldri vært den som har higet etter ei uke i syden, eg er mer den som kunne tenkt meg 3 uker på en sørlandscamping, men hvis dette været fortsetter kunne en GODT tenkt meg ei uke i syden!! Hadde vært deilig å kjent på den gode varmen og kanskje blitt litt brun i tillegg 🙂

 

Jaja eg får vel heller ta å plukke opp FanaJakken fra kurven og sy noen sting,
tror det er mer sjanse for at eg trenger den i sommer enn en badedrakt…

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN FIN TORSDAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg