Svalt og herlig på Hobbyrommet

 

Bortsett fra at eg faktisk måtte ut å handle alene har eg vært på Hobbyrommet heeele dagen. Ok, eg var en tur på kjøkkenet nå i kwellingen å laget Nachos 🙂 Det var et matønske fra Dib som ikkje er helt i form. Vel vel, tilbake til Hobbyrommet, har laget en gjeng armbånd med de nye Heishiperlene eg fikk i posten her om dagen, eg som er veldig glad i grønt, turkis, petrol o.l likte jo denne gjengen ganske godt! Det som er litt kjekt med disse er at alle går i de samme fargevalørene, ergo kan du mixe og trixe om du liker å ha mer enn ett på deg 🙂

Du finner mer info om disse armbåndene i DETTE INNLEGGET 🙂
(Det er for å unngå å ha sååå mange armbåndinnlegg)

 

 

 

 

 

Ellers har denne lille karen her holdt meg med selskap hele dagen…
Tror muligens han føler seg litt hjemme?
*Ler*

 

 

 

 

I tastende stund er det 28 grader og klokka er ca kvart på 9…Det er varmt, ser jo at blomstene elsker det for de spretter som bare det….korter ned på blomstringstiden i stua gjør det også…Heldigvis er Hobbyrommet det svaleste rommet så valget var enklet i dag! Var ut å vannet litt tidlig i formiddag, bare for at blomstene skulle overleve dagen og det var vondt å være der ute…For meg er det så absolutt noen grader for mye, heldigvis blåser det godt 🙂 Dessuten er det lovet tordenvær til natta – Takk og pris, krysser fingrene for kraftig temperaturfall.

Nå er planen å fortsett med litt Cernit, surre litt nå på kwellen.

 

 

 

KOS DEG I VARMEN
OG HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg