Svelg en kamel og begynn å LEK!

Designet av Heidi Bears

 

På samme måte som me mange ganger må, og ikkje minst bør, velge våre kamper så svelges det en del kameler gjennom livet 🙂 Noe annet som er like viktig er å leke og kose seg, uansett alder (..og rang!?) Mye og mangt blir ofte for alvorlig, øyenbryn blir hevet om man velger sin egen vei, hva enn det måtte være. Mange føler seg ikkje bra nok fordi FOR mange fronter det perfekte som egentlig ikkje eksisterer….DA er det pokker på tide å rulle inn og heller hekle seg noen kameler! Rett og slett 🙂 Det beste med dette valget er at du underveis har det garantert kjempegøy, noen vil smile, andre kommer til å le, men til slutt sitter du igjen med en multifarget kamel som ingen har sett makan til og den er bare din ♥

Så ja, mye restegarn bortgjemt i posen bakerst i skapet?
Hent det og bare nyt dagen, sier nå eg 🙂

 

GOBI THE AFRICAN FLOWER CAMEL
Bildet over

 

 

 

 

 

Designet av Heidi Bears

 

Lappene som heter American Flower er SUPERENKLE og du trenger bare mange nok så får du en svære drage – Som kan beskytte kamelen du heklet først 🙂 *ler* I oppskrifta (som er ganske lang, detaljert, MEN veldig godt forklart) finner du oppskrift på selve “lappen” som er heklet, den er i skriftform, diagram OG i form av video – Så her skulle alle ha en fair mulighet for å lære seg det grunnleggende. Du finner også selve lappen Her Inne 🙂

 

SMAUG THE AFRICAN FLOWER DRAGON
Ca 65 cm lang

 

Hvis det ikkje passer med verken en kamel eller drage stående i stua så finne du andre firgurer HER INNE og du vil garantert falle for minst èn! Eg har siden første eg så de vært begeistret for flere! De er jo sååå flotte! ♥

 

 

* * * *

 

Nå straks og ganske snart skal eg krype i seng igjen og da blir det ei av ungene sine senger! Oh MY! Våknet tidlig, ALT for tidlig og eg er virkelig i underskudd på søvn. I går våknet eg også lenge før himmelen lysnet + me hadde besøk hele dagen (<—-Veeeeldig Koselig!) og kvelden så en kvil var ikkje mulig å få til. Når eg blir sååå trøtt at det er blytungt å blunke da er det ikkje vits i å presse seg for å sitte våken, ingenting blir jo gjort da! Selv med mye strikkeplaner i går ble det kun 1,5 lapp, men får eg 3-4 t til på øyet nå etterpå blir det nok mye strikkings senere 🙂 Tviler på at me trenger å handle i dag for nå må me få spist opp alt som er i hus uansett 🙂 Skulle noe mangle så får “synderen” for min søvnmangel ta en tur på butikken *ler*. Har prøvd å si til Ali at den snorkinga hans ikkje er bra, en ting er at den vekker meg og ikkje lar meg sove i det hele tatt,
men det er jo heller ikkje bra for snorkeren selv.

Så ja, eg skal bare ta å sette klar en omgang til med kaffitrakteren slik at den er klar når eg
våkner igjen om noen timer 🙂 Me Zzzznakkes litt senere 🙂

 

 

LAG DEG EN
FARGERIK DAG

 

 

 

Go`klem fra ei Stuptrøtt Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg