SYLSKARP & DELIKAT – NORSK STRIKKEOPPSKRIFT

Designet av Marianne J. Bjerkman

 

Har bare en ting å si: Snakk om SYLSKARP presisjon på strukturen!!
Vakkert, Vakker & Vakker, trenger egentlig ikkje si så mye mer enn at jakken er et syn
for øyet og eg er helt henført! NYDELIG ♥

 

Designet av Marianne J. Bjerkman

 

Jakken er strikket med 2 tråder: 1 Alpakka og 1 KidSilk = LOVE♥

 

 

VINTERBLAD JAKKE
Bildene over
Fra str 96 cm til 134 cm i overvidde
Strikkefasthet på 16 m/ 10 cm

 

* * * *

 

TGIF 🙂 Ikkje bare det, men det er forsyne meg også FERIE!! Vinterferien starter i dag kl 13.45 når Dib slutter på skolen og hvilken LYKKE!! Eeegentlig burde det jo strengt tatt hette VÅRferie, ikkje det?  Vil jo IKKJE ha vinter nå?? Nei, sant? Dib går egentlig ikkje på ferie før kl 20 i kwell siden han skal på jobb rett etter skolen og heeelt ferien får han heller ikkje!! Gutten ser du, han har meldt seg opp for Trafikalt Grunnkurs, intensivt i så måte – HELE vinterferien!! Jadda, grunn: Vel, da slipper han å ta fri verken fra skolen eller treningen på kvelden. Så ja, da blir det “skole” mandag til torsdag da, men fornuftig bruk av ferien må eg jo si. Dvs at nå snart er det bare å komme i gang med øvelseskjøring og eg forbanner vel egentlig nå hvorfor i HULESTE me kjøpte automatgir når me kjøpte ny bil i fjor…Tror ikkje eg tenkte så langt i det hele tatt!! Jaja, uansett får han jo lært tryggheten og følelsen av å kjøre bil så får me heller låne Amira sin bil noen ganger slik at han kan få følelsen av hvordan man girer. Uansett tror eg ikkje dette blir noe problem, ja for hvis han “tar” dette like fort og greit som med alt annet er eg sikker på at han har oppkjøring på 18 års dagen neste år!! WRÆL!
Bare et år til så kjører han seg selv til trening!?!? WHAT!??

 


Hvor ble liksom denne lille kosegutten av?? Dette bildet tok eg på første skoledagen som var 1 mnd etter at me flyttet inn i denne leiligheten i 2008!! Dvs han er kun 6 år her!!! Åååå så skjønn han var…ehee…han er fortsatt utrolig skjønn da, men litt vanskelig å få han til å krype opp på fanget mitt nå bare *ler*

 

Før eg nå kan ta ferie må me bare ned å hente hjem HelgeKosen, om det blir nå etter på eller litt senere vites slettes ikkje ennå – Kroppene er på langt nær våken riktig ennå, men uansett, når alt er i hus skal denne dama ha seg en lang dusj, å ja og så er det på med rene og deilige koseklær 🙂

 

 

 

 

LAG DEG EN DEILIG
FREDAG!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Ferieklar Vibbedille 🙂
Helt røykfri i 70 dager!

3 kommentarer
    1. Liker den lille kommentaren: Røykfri i 70 dager. Du har vært skikkelig flink👍🏻

      1. Jo takk 🙂 Eg er ganske stolt selv og nå kan eg ikkje fatte at eg har røykt så lenge!?! Savner det ikkje og tenker ikkj epå det lenger. Skikkelig herlig 🙂 Skulle bare ha gjort det for mangen år siden , men men Ha ei herlige helg 🙂

Siste innlegg