Tank Top – Måtte det bli en varm sommer!

Designet av Gabrielle Vézina

 

Måtte det bli en god sommer slik at de små plaggene kan komme frem fra skuffer og skap. En liten topp får ikkje ligge for lenge i strikkekurven for starter du nå er det mye sommer igjen å få brukt den på 🙂 Med en strikkefasthet på 25 m blir det en lekker og lett top 🙂 Den er strikket i tynn merino. Forsåvidt kan jo denne toppen fint brukes hele året, under en jakken eller i ei god og varm stue *ler*

 

Designet av Gabrielle Vézina

 

Snorene er I-Cord og det er absolutt den beste løsningen 🙂

 

 

AYA TANK TOP
Bildene over
Fra 83 cm til 136 cm i overvidde
Strikkes Top/Down

 

 

 

* * * *

 

 

Selv om det er lørdag var det ut på hjul, eg måtte innom apoteket, men eg skulle også ut å hente krabbe og reker. Krabben bestilte me fra en privatperson og krabben ser bare helt hinsides flott ut. Han tjuvsmakt og den smakte fortreffelig. Rekene kjøpte eg v/Tanangerbrua, dyre ja (250,- pr kg) men veldig gode. Rett ved der eg parkerte sto det en par store flotte svaner i vannkanten, men det var først når eg gikk tilbake at eg så dette:

 

 

 

 

Sett noe sååå NYDELIG!! ♥ De kan jo ikkje være så gamle!? Eg gikk ikkje nærme, eg var vel i allefall 10 m i fra, men mobil med ultimat zoom er tingen vettu 🙂 Huawei p30 Pro (hint hint hehe)

Så ja, nå er me snart klar for å innta et herremåltid fra havet! Venter bare på at Amira skal komme hjem fra jobb og så blir det å digge inn! Eg var både oppe tidlig og tidlig “på beina”, så før eg la på hjul hadde eg rydda og vasket kjøkkenet og gjort klar for rensing av krabben. Nå står fat og skåler klar i kjøleskapet, har også laget en god salat og eg kan nesten ikkje vente! Etter maten blir det bare beina høyt, strikking og kos 🙂

 

 

LAG EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei ganske sulten VIbbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg