Tatt på senga dagen der på…

 

Dagen i dag har vært helt i et svett “koma”! Som sagt så var eg jo oppe grytidlig, fikk en arbeidsmann inn dørene i halv 8 tiden og når han gikk ca halv 10 stupte eg rett i Dib sin seng med alle vinduene på vid gap! Sovnet klask og våknet sånn ca kvart over 2. Det ringte på døra, Ali åpnet og kom inn med denne – *Peker på blomstene over*. Jammen ikkje ofte eg får blomster på døra, faktisk er det veldig sjeldent så ja, eg ble ganske så satt ut!!

Nydelige blomster fra Marianne, en bloggleser som eg har “kjent” noen år i den forstand at hun har tatt meg på senga før med nydelig blomster og gaver ♥ Eg blir jo så rørt og satt ut og det personlige kortet som følgte med skal inn i almanakken min og på dårlige dager skal eg gjenta det hun skrev høyt for meg selv *snufser*
Tusen Takk, Marianne ♥

 

 


Her for et par uker siden hadde me en koselig lørdagskwell sammen me ei av Amira sine venninner, da hun kom inn i stua la det seg en vanvittig herlig duft av noe svalt og tandert. Satt å “sniffet” litt ut i lufta hele kwellen og da hun var godt sa eg til Amira; “Sjekk hva hun bruker”. Du som kjenner meg vet at eg ikkje tåler parfyme, eg har i mange år kun hatt en eg kan bruke og det er Issey Miyake (Som et pust av nyklippet gress). Siden eg kunne sitte en hel lørdags kwell å “sniffe” på en ny parfyme var helt utrolig, ja for eg pleier jo å få migrene fra hel….

Vel, i går fikk eg denne nydelige duften av Amira til bursdagen! 007 heter den, kult skal det være vettu, men Ååååå for en duft!! Har hatt den på meg i dag og JA; absolutt en eg kan bruke 🙂 Amira hadde fylt en fin pose med masse smågaver og eg fikk både sminketing, sjokolade og en deilig Juice til Vape`n min som smaker Ice Cola!
Skikkelig god!

 

 


Av Ali fikk eg disse skoene som eg i lange tider har hatt lyst på og fy søren de var gode å gå med! Bare et lite tips; De er små i størrelsen og heldigvis for at eg fikk vite det før de ble bestilt 🙂

 


Du husker når me var små og fikk nye sko? Ja me skulle jo helst sove med de på, ikkje sant? Eg er neeesten der ser du…Å ja, har vært ute å gått på de 2 ganger i dag, men eg lar de ikkje stå i gangen i fare for at de havner underst hvis noen stabler skoene inn til veggen *ler*

 

 


I dag gikk det fra knall sol og 27 grader (Et sant svettehelvete!!) til noen insane regnbyger og torden!! Herregud, da eg kjørte Dib både haglet og regnet det så mye at me plutselig stoppet på veien fordi det var så mye vann! Akkurat som om bilen bremset av seg selv og vannet sto opp og rundt alle bilene når me kjørte! KAOS!

 


Da eg hadde kjørt Dib på trening møtte eg på denne karen som hang på garasjen!
Jepp, den er temmelig stor kan du si, kan jo telle håra på beina hans!

 

 


NOP! Veldig lite strikking kan du trygt si, men det er stadig et håp så nå håper eg kwellen blir bra på denne fronten 🙂

 

 


Nå har eg byttet ut en uregjerlig Sukkulent med et nydelig hjerte med masse blomster på bordet her, eg har tent et par lys og skal gjør mitt beste på å nyte kwellen. Så håper eg at natta blir bra (og stille) slik at eg kan få sove litt mer sammenhengende 🙂

 

 

 

KOS DEG OG LAG DEG
EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei Takknemlig Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg