Temu til frokost…God Morgen!

 

Når man blir vekket av at noen smekker igjen vinduet og trekker for gardinene kl 05:30 er det ikkje alltid like kjekt…skulle så mer enn gjerne sovet 3,5 t til når alarmen skulle vekke meg…! MEN! Så kommer eg jo på noe gøy: Temupakken min skulle jo bli levert i natt! Kom meg opp, ut på kjøkkenet å klikket på kaffien, svingte innom badet og gne natta ut av øynene og på med noen slippers som lå å slengte i gangen….Der etter ut og ned trappene…Å jo da, Helt Hjem hadde så visst levert en Temupakke…i naboen sin postkasse…Synd eg ikkje hadde mobilen med meg ned trappene…Det var så vidt noe av pakken var nede i kassa, resten ruvet uten for.…Veldig enkelt for en en nysgjerrig sjel å bare nappe ut…Tenkte eg! Heldigvis er det lite folk som bare går forbi kassa vår da, men min mening? Vel, er pakka så stor? Legg den på trappa eller lever på posten…for hvem hadde hatt ansvaret om noen andre tok med seg pakka hjem? I mine øyne er det jo vanskelig å “bevise”, ikkje det?? Ok, velger kjapt å ikkje irritere meg over dette, eg har jo fått P A K K E ! Pakker er gøy, ja selv når man har shoppet selv…har en tendens til å glemme innholdet, ergo blir det jo som julaften…litt over halv 6 en onsdags morgen…ZzzZZzZ Klokka forteller meg at eg har sovet kun 3t 21 min…la meg kl 2 i natt…Hadde jo litt å styre med da vettu…

 

 

 

 

Men ok…HVA var i pakka!?? Egentlig veldig lite spennende, men med disse små speil”flisene” kan eg potensielt få det ganske gøy?? Fikk også en del Acrylhyller med tanke på messa til jul og noen “stativer” (Gidder ikkje montere nå), litt dill og dall til det “Slime”greiene eg eksprimenterer med og en HAUG med…

 

 

 

 

…sånn små møbelknotter 🙂 Alltid godt å ha, men eg skal bruke de under tingene eg støper. På noen i allefall og på de andre får man dette med om man kjøper en figur. Da kan man selv velge å sette de på…Tenker jo at om du f.eks vil ha lyshus ute trenger du ikkje møbelknotter under …hehe

Allerede nå kl 8 kjenner eg at øynene er tunge og at eg burde legge meg igjen…Har planer om å gå tur i dag, men det blir nok ikkje før i ettermiddag i så fall. Vurderer å rydde litte her på skrivebordet før eg evn legger meg, sortere ut det eg skal beholde av figurer og det som evn kan dumpes…Men først må eg få i meg noe mat, tarmene gir tydelig beskjed om at det er behov for nettopp det…

 

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg