Tenk!! Lille Jr er blitt voksen!

Jøss!! Som alle andre mødre syns eg det er så rart at ungene er blitt voksne! Tenk det du, lille Jr som noen ganger poppet innom her på bloggen for mange år siden er nå blitt voksen, 19 år er han i dag! Har er fortsatt samme skøyeren som han var som liten og vet å “utnytte” det når det trengs, men selvfølgelig snill som dagen er lang 🙂

Har i grunnen veldig få bilder av han som eg bruker på nett, så litt repost blir det jo 🙂

 

 

Utenom slike skøyerbilder er det stort sett idrettsbilder som er lov å dele 🙂

 

 

Som f.eks fra sin første store konkurranse, NM 2018 hvor han gjorde rent bord og tok 4 av 4 mulige medaljer
og ble Norgesmester i Taekwondo – Å ja, eg er skikkelig stolt over dette!

 

 

Tok nesten reprise året etter, men da som Svartbelte.
Ikkje verst å dele pallen med daværende Europamester 🙂

 

 

Det siste året har jo preget oss alle. Dib mistet f.eks ALLE nasjonale og internasjonale konkurranser,
som f.eks WC i Slovenia, men men han var jo ikkje alene om – Surt likevel…

 

 

 

 

Nyeste bilde tatt i forbifarten her om dagen. Så ja, han er absolutt blitt voksen. Snart ferdig med første år i lære og jobber hos Caverion. Han er Russ i år, men uten feiring – Alt er avlyst. Selv om han ikkje har fått trent noe særlig Taekwondo selv det siste året så er han instruktør for Ungdomspartiet siden alle under 20 kan trene. Utover det trener han der i mot mer og mer MMA og Brasilijansk Jiu Jitsu. Skal innrømme at eg noen ganger syns akkurat DET er skummelt, ser jo også at han behersker idretten meget bra, noen ganger for bra! Håpet er jo nå at Korona snart blir mer levelig slik at han kan reise ut i verden å hente hjem noen blåveiser og forhåpenligvis også en haug med medaljer 🙂 Han er en ung mann med mange planer uten mulighet til å utfør og fullføre de,
som så mange andre…*Tålmodighet*

I kwell blir det feiring i ren koronastil! Oss her hjemme + Amira og Eirik. På bordet skal det serveres biff og lammekoteletter + masse digg tilbehør som eg ikkje vet hva er ennå, men kjenner eg Ali rett så blir det noe digg 🙂 Gaver og presanger skal det bli så får me feire dobbelt når det er innafor å gjøre. Tror eg skal blåse opp noen ballonger også, ja da begynner me å snakker party altså!

 

 

GRATULERER MED DAGEN
GUTTEN MIN!

 

 

 

Go`klem fra mamma 🙂

7 kommentarer

Siste innlegg