THANK YOU – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Isabell Kraemer

 

Hva med å snappe med seg ei lekker lue nå i innspurten? Ikkje ofte at Isabell Kraemer designer luer så vel verdt
å benytte sjansen vil eg si 🙂 Lue kan du laste ned på 4 valgfrie språk: Engelsk, danske, tysk og portugisisk- DET er luksus faktisk 🙂 Strikkefastheten er på 21 m/32 row. Prøv deg frem med garn, et forslag er jo f.eks tynn merino  litt tynn silke mohair ♥ Hvis du fortsatt mangler en gave så rekker du alltid ei lue 🙂

 

 

Designet av Isabell Kraemer

 

LENI
Bildene over
3 størrelser
GRATIS oppskrift

 

Ved å bruke koden THANKYOU2019 får du 25%
på alle Isabell sine design HER INN 🙂

 

 

* * * *

 

Nå er det veldig i innspurten for min del! MIN plan er å prøve å bli ferdig i dag for i morgen blir det å hente hjem den maten me trenger og intet mer! SÅ ja, eg skal starte med å pakke inn de 2 Julegledene som skal sendes og få de i posten i dag! Da er det jo en mulighet for at de kommer frem før jul, hvis ikkje er de nok fremme i romjula 🙂 Litt greit for meg å bare få de avgårde også for best det er så forsvinner de i kaoset som kommer til å skje over helga Ho Ho Ho. Der etter må eg tømme stativet med alle julepysjene som står i stua! Min ÅRETS Julepysj er fortsatt på vei i posten og eg skjønner IKKJE at den skal ta sååå lang tid? Eg kjøpte alt som skulle kjøpes 3 dager for fristen som er 16/12, eg krysser fingrene, men eg har jo gardert meg med å ha de “gamle” julepysjene på lur 🙂

Videre plan i dag er faktisk å BAKE! Jaja, blir det noen ganger nok da? hehe Neida, men det er de der Vepsebola som både ungene og mor mi elsker! Dessuten har eg en rull med kransekakedeig – De skal KUN rulles og stekes, mulig eg spanderer et lite dypp i sjokolade 🙂 De pleier å forsvinne lynkjapt derfor er det greit å vente til slutten av bakinga 🙂 Har forresten også en rull med marsipan….skulle blitt kuler dyppet i sjokolade og kokos, eller kanskje rosa smågriser?? –Tja, får sjå 🙂 Men sååå må eg jo også ta å PAKKE inn gavene! Amira har vært flink og har pakket sine så eg må bare få gang rett og slett. I går tømte eg badet for klær! Både de 2 dunkene me har der ute + alt som lå OPP PÅ dunkene (Dib!!!) har eg rett og slett bare lempet rett inn på vaskeromsgulvet! *Drømmer om en sjakt rett ned til et vaskeri eller noe*. Klevask kommer IKKJE til å skje verken i helga i jula! Hvis noen trenger klær? Vel; Vask de lydløst og tørk de ut av synet! Ho Ho Ho

På toppen av alt dette kverner det i topplokket ang strikkeplanene…Pr nå har eg et stort på pinnen + 2 stk som ligger og rister i hver sin eske…Må lage meg til et rettferdig system slik at alle får like mye oppmerksomhet i løpet av Jula sånn at eg kan KOoOSE meg uten samvittighetskvaler 🙂 *Strikk deg et luksusproblem liksom*

 

 

LAG DEG EN FIN DAG FORDI
DU FORTJENER DET!

 

 

 

 

Juleklem fra ei like optimistisk Vibbedille 🙂

6 kommentarer
    1. Lekre luer, må nok ha en av de og!
      Lykke til med innspurten, her skal det monteres kjøkken😲.

    2. JaHa, kanskje jeg skal gjøre som deg og IKKE la vaskemaskin gå noe mere før jul. Skal bl.a. skifte sengetøy. Greit både å vaske og tørke sengetøyet, men det skal jo legges sammen og legges på plass i skapet etterpå.😓Yess, dropper det, vi har stor skittentøykurv😄
      Og som vanlig kverner det strikkeplaner i hodet mitt også; Hva skal jeg ha som julestrikk, hva skal jeg begynne med i januar…………..??? Tror jeg må granske garnlagret😄

      1. Eg har en strålende ide til en FANTASTISK prosjekt! Akkurat nå sitter eg inne i gavepapir rull og skal pakke noe gaver før eg skal trille 300 peppernøtter, men ETTERPÅ skal eg vise deg her på bloggen ❤️ GLEDER MEG

    3. Da er mønster til Leni lua printet ut,men siden jeg er ferdig med årets julegaver,så vil dette bli en fin julegave til neste år. Gledes!
      Er snart ferdig med vask og pynt av hus,så da kan bare jula komme. Fikk bestilling på en genser for noen dager siden,så den skal jeg kose meg med nå i jula.Satser på å ha den ferdig før nyttår.
      Ha en strålende fin dag/kveld.

    4. Hei!
      Nå er jeg på grensen av panikk!! Har “mistet” 2 julegaver og de er til de nye medlemmene av familien min. Strikk til svigerdatter og krus med navn til millie 8 mnd. Har rampenissen vært her allikevel ??
      Jaja får legge ” gavekort” på strikk og barnepass så blir det nok bra…..

      Brant begge tomlene da jeg skulle montere pepperkakehus til eldste barnebarn!! Aldri mer smeltet sukker!!
      Kakebakingen i dag må gå ut og strikking er umulig.
      Slappavdag er egentlig ikke dumt det heller.

      Ha en flott torsdag alle sammen !!!!

      1. Festlig! For 2 år siden klarte eg å KASTE en pose med julegaver likegodt…Amira kom hjem, ga meg en pose med ting hun hadde handlet for meg (Apple Tv, noen dubbeditter og 2 stk playstationspill) Eg hang posen på en kjøkkenstol fordi eg holdt på å bake, endte opp med å begynne å kaste boss i den posen og til slutt havnet den UT i bosset…Hasta La Vista!! Jækla gøy!

Siste innlegg