TID FOR PÅSKEKOS – Fristende Strikkeoppskrifter

Reklame | Rito Garn & Hobby

 

Etter at alt eg skulle gjøre i dag var gjort inntok eg omtrent hele spisebordet med perlene mine! Med 2 episoder Harm&Hegseth på øret fikk en perlet 2 stooore kyllinger fort som bare det! Strykinga gikk som en drøm så nå begynner eg å få dreisen på det der ass! Herlig herlig!

 

 

 

HVEM blir vel ikkje litt forelsket i en markspisende påskekyllinger?? Hæ!? De er flere i gjengen så de skal eg perle i morgen. Planen er å perle opp en søt liten gjeng for å ha noe å pynte med ute over helga.
Da er det på tide å pynte til påske 🙂

 

 

Designet av Susan B Anderson

 

Disse sauene er jo de søteste av de søte! Eg strikket en gjeng av disse i 2016 og la de oppi en Barselkoffert som ble gitt bort 🙂 Uansett så er sau, eller LAM da absolutt innafor i Påsken, enten som pynt eller på fatet! Mmmm

 

SHEEP!
Bildet over

 

 

 

 

 

DETTE VAR GØY! Først stryker du det ihjel og så bøyer du de akkurat slik du vil og i morgen skal de limes og forhåpentligvis blir det kjempefint! Dette er pillemen mye kjekkere enn å “bare” perle noen kyllinger 🙂
Ser jo nå uante muligheter!

Hvis du virkelig har lyst å ha noe å gjøre i påsken så bør du vurdere om du skal få litt perler i hus før ferien starter! Alt du trenger for mye lek og morro finner du HER INNE 🙂

 

 

 

Designet av Zsuzsanna Orthodoxou

 

Bare SE på dette mønsteret! Studer strukturen! Lekkert, ikkje det?
Dette må være et lekkert påskrprosjekt 🙂

 

COLOUR THERAPY SOCKS

 

 

 

 

Designet av Susan B Anderson

 

Ellers? Tja 2-3 høner kan det bli mye leven av,
men akk så skjønne de er da 🙂

 

THREE FRENCH HENS

 

 

* * * *

 

Nå vet eg ikkje med deg, men me har GOD trening i HjemmePåske og eg gleder meg 🙂 Nå er det jo ferie hver dag da, men Påsken er likevel alltid koselig. Har du bestemt deg for at alt bare er kjipt og surt, ja da blir jo garantert påsken likedan…I natt skal me jo også stille klokka og da blir det bare lysere og lysere og det er jo hyggelig! Har hatt en flott vårdag her i sør i dag og alt av vindu og dører har stått åpent, men hekkan det ble iskaldt når sola forsvant 🙂 Deilig å lufte ut da, men kjenner at eg må gi det en uke eller
2 til før eg slenger ut alle plantet for en jordskifte.

Anyway, Amira kokkelerer og det er snart middag. Hun disker opp med biff og godt tilbehør så dette gleder eg meg til. Etter på blir det strikking og noe på Tv eller Netflix eller no 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN FLOTT KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg