Tiden er essensiell – Strikk den!

Designet av Tomomi Yoshimoto

 

Dette må vel være den perfekte gaven til noen som lever i TIDSklemma? haha
Tenk på all den kvalitetstiden du får ved å strikke denne? Ahaa masse kosetid gitt 🙂 

For hver dag som går får me mindre fremtid og enda mer fortid,
så derfor: Ta vare på tiden ♥ Å ja, denne genseren likte eg egentlig veldig godt

 

Designet av Tomomi Yoshimoto

 

På en stilig måte var også denne genseren lekkert! Likte spesielt godt den lange vrangborden 🙂
Orginalt er genseren strikket i DETTE GARNET 🙂 Flotte farger!

 

 

 

TIME SWEATER
Bildene over
One Size/ 112 cm i overvidde
Strikkefastheten er 20m/30 row = 10 cm

 

 

 

 

* * * *

 

Eg vet eg sier det hver gang, men en søndag før første feriedag, ja det bare MÅ være den aller aller beste!! Liksom, når du ligger å strekker deg i senga å tenker at; Hmm søndag Åååå i morgen er det mandag..Shit
Å NEI! Det er jo FERIE!! Ahaaa DEN følelsen ♥

 

I dag er en sånn søndag!!
Bare MÅ digge det! Love It ♥

 

I går kom eg til å tenke på en serie som eg så for vanvittig mangen år siden: “Et år av vårt liv” – Ja eg så den da eg bodde hjemme liksom (`86), det var mitt første “møte” med Sarah Jessica Parker og eg husker eg likte henne såå godt (ja og det gjør eg ennå). Fikk det bare for meg og søkte litt rundt og VIPS så ligger jo hele serien på YouTube!! Gjett ka eg skal sjekke ut i dag!?!?

Dette gjorde eg en gang for noen år siden også, ja søkte opp, leita og fant en gammel serie som eg hadde gode minner om, Lace, meeeen den virket så banal(?) når eg så den nå liksom…Derfor er eg spent på denne som eg skal sjekke ut i dag! Håper virkelig den er like bra som eg husker for eg
TRENGER en koselig og strikkevennlig serie 🙂

Utover dette trooor eg det blir Pysjamas-Søndag på oss alle bortsett fra at Amira skal på trening noen timer, så det er bare å benke seg å hente frem strikketøyet. Må neste fikse ei fresh kanne med kaffi også 🙂

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FAVORITT SØNDAG!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Bedagelig Anlagt Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Den der er skikkelig, skikkelig fin <3 Sånn at jeg fikk lyst å strikke den tilogmed og det sier litt for sist jeg prøvde var det en genser med reinsdyr. Beina gikk alle veier sånn at det så ut som de hadde brekt beina hele gjenget. Ha en fin dag <3

Siste innlegg