TikTok IS – Spis så mange du orker!

 

De siste uke har eg sittet å siklet over TikTok nesten daglig! Denne isen her har gått skikkelig viralt! Ahaa herregud så snadder! Lag den som du selv foretrekker å spis så mange du orker. Eg laget også i går,
men da hadde eg gjort “feil” så eg måtte lage de på ny i dag….PERFEKT!

 

 

 

Altså, hva gir du meg? Tygg og svelg, God Helg liksom!
Nå sitter eg å mauler på nr 2…Mmm

 

 

Her har eg skåret opp 1 kurv norske jorbær, eg har kun Vanilje Kesam som egnet seg i hus, men bruk youhurt f.eks  av en smaken liker – Se flere lager med Kokos Youghurt, det er sikkert skikkelig godt!

 

 

 

Bland Kesam og bær godt, satte så store topper eg vil på bakepapir, dette gjorde eg før strikkekafeén og satte i de i fryseren. Kjøpte med meg kokesjokolade hjem og nå har eg altså allerede slukt 2 stk! Eg har 0 sukker i, men vil du søte de litt kan du ha litt honning i f.eks. Bærene var så søte og det ble veldig friskt uten tilsatt sukker 🙂

 

 

 

Denne + 11 andre laget eg i går (Eg spiste 4 på rappen…!) Feilen eg gjorde var at eg heiv jordbæra i blenderen…vel…det er blir suppe av det! Måtte blande inn en halv pose bringebær for å få det litt tjukt! Hadde også en del chia i denne + blåbær og kesam. Siden denne ikkje kunne legges i topper la eg plastikk over en brett med muffinsformen i silikon og bare fylte opp…..

 

 

….VOLA! Ble en skikkelig digg sorbé is jo!
Hver sin smak, prøv deg frem du også 🙂

 

 

 

Disse har altså vært i muffins form, se sååå smuuud og fine de er!! O M G eg er jo veldig glad i is og er ikkje så nøye på hvor ofte, eller hvor mange is eg spise, men disse?? Vel, pga ingrediensene kan eg jo spise et brett til dagen haha Nei, men jo…veldig gode!

Ok, men nå må eg bare spise en til så kom deg på kjøkkenet å mekk deg et brett 🙂
Fortell meg gjerne hva du syns etter på 🙂

 

 

Lyst på et annet snader tips i varmen?

 

Eg liker i grunnen kun 1 brus og et er billigbrusen Cola-X, det drikker kun til mat om lysten er der. Eller har eg ca alle smakene til FunLight i skapet – Holder på å smake meg frem til favorittene mine! DENNE ⇑ er min favoritt: Smågodt-Kirsebær! Fyller glasset med is, opp i me en god klunk saft før eg fyller på med Boble Granateple ♥

En annen ting, glasset eg bruker er et BobaGlass (Coia sitt) Egentlig ganske dyre, men eg kjøpte meg noen da vettu…Men vettu hva??? Coia er konkurs og har supersalg! Disse glassene får u nå til HALV PRIS!!

 

 

NYT OG KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

5 kommentarer

Siste innlegg