Til de minste, eller hu mor sjøl?

Designet av passionatecraft2

 

Eg har aldri heklet sokker, har liksom aldri helt kommet på at det er et alternativ? Har sett mange hekla sokker og de ser jo helt “normale” ut. Fordelen med å hekle sokker er at du kan gjøre så mye mer, bildet over er jo et bevis på det. Skikkelig gøyale sokker som garantert faller i smak hos de små, men eg hadde heller ikkje sagt nei takk til et par av disse. Er du i tillegg litt kreativ så finner du nok garantert på din egen variant også 🙂

 

 

STOCKING FOR KIDS
Bildet over

 

 

* * * *

 

 

Eg er allerede litt på farten, enn så lenge bare i hodet siden eg fortsatt sitter her i go`stolen med kaffi`n. Må snart komme meg på badet og ut på hjul! Skal være hos frisøren kl 12, men vil kjøre tidligere for å hente pakker på posten først. Et sted man bør unngå på ettermiddagen er postkontoret hehe Da kan køen fort bli lang, og når metern skal overholdes blir man stående på utsia – ISkaldt! Skal ha med meg litt nissegaver
i dag også og det er jo selvfølgelig koselig.

Planen når eg er hjemme igjen er jo en runde på kjøkkenet fordi i morgen blir det jo handling +++
for mor mi og på fredag skal vel me også ha litt på handelen.

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg