Tøft Sommersett til Barn – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Wenche Steffensen

 

Du vet, når noe har ei HETTE, ja da er eg solgt stort sett hver gang! Når det i tillegg innbyr til bruk av flere farger? Vel, da er eg fullstendig med! Når det så, i tillegg er en norsk strikkeoppskrift, Tja….Da vet eg at også DU elsker det! ♥ Dette var virkelig et fresht og sporty sett til de små, så ja, det er bare å komme i gang jo før jo heller.
Ingen som vet hvor lenge sommeren har kommet for å bli 🙂

 

 

 

Designet av Wenche Steffensen

 

Oppskriften består både av Toppen og Shortsen + det er strikket i Lille Lerke – Et garn som er ca 50/50 Merino og Bomull, altså helt perfekt til en norsk sommer. I tillegg til at det er et lett, mykt og godt garn å strikke med er det også litt lunt. Blir det likevel litt for kaldt i været er det overhodet ingen skam å ta på ei strømpebukse på den lille, det skjemmer på ingen måte antrekket 🙂

 

 

ALTEA SOMMERSETT
Bildene over
Str 2, 4, 6 og 8 år
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

Mandag, det er neste som eg føler at en ny arbeiduke er i gang….Ja og eg jobber ikkje en gang lengre! Men, det har blitt slik de siste årene at eg føler eg “Går på vakt” hver uke, aldri godt å vite hvilke plikter som skal utføres. For å si det sånn; Det er har vært så mye den siste tiden at mor mi sin bil fortsatt har vinterdekka på! Ikkje pigg altså, men likevel…Når har eg liksom tid å sette fra meg bilen når det nesten alltid ER noe? Ikkje sant…Vel, målet denne uka er å starte helga med sommerdekk, så får me sjå da *ler*

Vel vel, i dag har eg bare en kjapp ting eg skal strikkes og så tror eg at eg sier meg fornøyd med dette prosjektet. Kunne tenkt meg 5 deler, men det funker også med 3 som eg snart i havn med 🙂 Nå må eg bare sende Ali
i garasjen etter noe fiskesen, hvis ikkje MÅ eg kjøpe meg en rull. Vil anta at me garantert har kilometervis med det etter alle fiskeeventyrene våre 🙂
Men men, sola skinner fra en nesten skyfri himmel så før eg gjør noe skal eg få meloner og jordbærtomater ut i sola på terrassen 🙂

 

 

LAG DEG EN GOD
MANDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Hei Hei Og nyt sommeren
      Måtte bare dele det her med datter mi. utrolig flott
      Lag deg en fin ettermiddag og kveld

Siste innlegg