Topp? Tunika eller Kjole? -Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Andrea Yetman/Biscotte Yarns

 

Eg falt allerede ved halsen og sååå falt eg for alle muligheten! Dette er jo egentlig en litt lang topp, den er grei, men når man strikker Top/Down kan man jo strikke så langt man gidder og orker 🙂 Derfor er dette en perfekt topp til å fortsette på om du heller vil ha en Tunika litt ned på lårene eller en lengre kjole 🙂 Helt genialt!

 

 

 

Designet av Andrea Yetman/Biscotte Yarns

 

Lekkert Lacemønster som kan brukes til det meste både i hverdagen og til fest 🙂 Her er muligheten ser du,
plukk med deg ei gratis oppskrift og strikke så langt som du vil. Uansett lengde får du et
lekkert plagg som aldri vil gå av moten – Bare nevner det!

 

GRACE SILK TEE
Bildene over
Fra 99 cm til 139 cm i overvidde
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Det må eg si; Ballonger er ikkje til å stole på! De finner på å sprekke eller gi etter for trykket når det passer som minst….sukk…Men nå, ja NÅ trooor eg at eg har kontrollen! Dette er jo et klassisk eksempel på at pris OG kvalitet ikkje henger sammen! NOP! Eg hadde ballonger hjemme, ja sånne rimelige som du letter tar med 3-4 poser av uten å merke det noe særlig….vel nå før helga kjøpte eg en pose med det eg vil kalle dyre ballonger. Tenkte at det kunne eg unne meg med tanke på arbeidet eg skulle legge ned i dette prosjektet…vel, dyre balonger er da slettes ikkje bedre enn de billige, ikkje i denne sammenhengen i allefall! Nå må eg få Ali til å stikke ned i garasjen å hente ei snelle med sen. Å jo da, eg kunne gjort det selv, men hvis eg spør han hvor senen ligger så blir svaret: “Off off, det er ikkje lett…eg kan hente det eg når eg går ned i morgen” Men, eg trenger den TODAY!!
Får sjå hva eg få fikset 🙂

Eg er trøtt og vurderer en kwil…men vet ikkje om eg orker det en gang! Har vært hos mor mi og fikk gjort det eg skulle og me ble sittende å skravle. Luftet ideén om å gjøre hagen hennes litt enklere. Lurte på hva hun tenkte om å f.eks legge terrasse foran hele huset i steden for det ENORME bedet! Hun syns det hørtes dyrt ut, og det kan jo godt være det blir, men uansett blir det billigere enn å ha gartner hjemme i hagen et par ganger hver sommer – Da flyr tusenlappene! En terrassen holder seg fin helt uten ugress og det er sååå mye enklere med kasser/krukker. Om eg skal plante i f.eks 50(!!) kasser/krukker hvert år så er det gjort med 1 gang, etter på er det bare vedlikehold og vanning resten av sommeren og det klarer hun fint selv 🙂 Hun var ikkje fremmed for ideén så nå har eg jo plantet et frø så får me se hva det ender opp med 🙂

Vel vel, nå får eg se om det blir noen ordnings med den senen…

 

 

LAG DEG EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Hei! Vent til prisane på materialer går ned da, ellers får du ei stor regning! (Prisane er omtrent dobla frå i fjor).

Siste innlegg