TRAVELT?? – SPAR TID OG STRIKK “2in1”

Designet av Caitlin Shepherd

Med litt halvtjukt garn (ca 80 m/50 gr) og litt tynt sokkegarn, gjerne i merino så kan du rimelig kjapt trylle disse lekre av pinnene 🙂 Blir veldig effektfult og skikkelig pent når du strikker på denne måten! Det er bare å plukke opp X-antall masker på vrangsiden av selve votten og så bare strikker du en blonde, intet mer og intet mindre – Du kommer til å imponere med disse! Just Saying ♥

 

LACY DAY FINGERLESS MITTS
Bildet over
Str fra små bar til Voksen Large
Altså; En flott gave til alle 🙂

 


Designet av Caitlin Shepherd

 

LACY DAY
Str Baby/Barn
0/3 mnd til 11/12 år

 


Designet av Caitlin Shepherd

 

LACY DAY SWEATER
Fra str 76 cm til 142 cm rundt brystet

 

♥ ♥ ♥ ♥

 

Jammen fikk eg da gjort litt i dag selv om det satt et godt stykke inne! Eg bare tvang meg i gang for eg vet at når eg først svinger meg på kjøkkenet så baller det fort på seg 🙂 Vel, etter kun en ca 1,5 t satt eg igjen med godt over 1 kg SURT SitronFlesk og 50 Risboller 🙂 Kan si meg fornøyd med et og i morgen har eg selvfølgelig planer om et par sorter til og så håper eg Ali finner kakeboksene 🙂 Nå er det Ali som svinger Kenwood`n, sukker, smør, mel etc og eg er spent på hva han baker og styrer med? Etter at eg var ferdig ble eg sittende å se reprisen på Idol fra i går! Som eg sa tidligere var det det samme for meg hvem som vant og det ble en flott finale. Vil tro at begge 2 kan komme til å gjøre det veldig bra!

Egentlig er eg ganske søvnig så muligens eg må hoppe i dusjen for å kvikne til!Det er ganske kaldt i dag! Det blåser stikker og strå, det er rett over 0 garder dvs det er flere effektive minusgrader! Har heldigvis fått opp en oven i stua 🙂

Tja, eg får ta å finne frem en ren pysj så kanskje eg gidder stikke i dusjen! Uansett så skal eg prøve å komme meg TIDLIG I seng i kwell! Eg bør få meg en god soveøkt på minst 10 t for å komme ovenpå tror eg haha

 

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS KWELL

 

Go`klem fra ei Søvnig Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg