Trenger du en herlig SommerAktivitet?

Designet av Lisbeth Lund

 

Ka du sei? Skal me strikke sokker i sommer? Å ha noe å se frem til er alltid herlig, i denne pakken vil du få 3 oppskrifter på sokker som ikkje tidligere er utgitt. En oppskrift i juni, en i juli og den 3. i august 🙂 Som en bonus får du med Origosokkene –> For å få et inntrykk av sokkene som Lisbeth Lund har designet bør du virkelig bruke litt tid inne i feed`n hennes på Ravelry 🙂 Garn som hun har brukt i disse oppskriftene er Mini Sterk og Alpakka Forte, eg har flere sokker i nevnte garntyper og det blir virkelig gode sokker ♥

 

A SOCKBOX SURPRISE
Bildet over
Str. Liten og Stor damestørrelse
Norske Strikkeoppskrifter

 

 

* * * *

 

 

Jaja straks kwell gitt og dagen ble ikkje helt slik eg planla, har sovet mye, men eg har tatt UVI test og den var som forventet positiv. Drikker mye vann og skal ta turen til legen mandag morgen. Regner med at eg som siste får en antibiotikakur og da kommer bedringen rimelig kjapt. Snart kommer Amira og Eirik, det er alltid veldig kos ♥
Ali holder på med selve middagen (Lukter himmelsk med Indisk mat!) og eg klarte å lage salaten, klarer ikkje helt
å strekke meg ut i oppreiststilling, men det går fint. Satser på en rolig kwell og en natt hvor eg får sove,
da er det bare å komme seg gjennom søndagen.

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

7 kommentarer

Siste innlegg