Trenger du en tøff Strikkekjole til vinteren?

Designet av Anna & Heidi Pickles

 

Denne supre kjolen må nok bare føye seg galant inn i rekka med alt det andre som nå bunkrer seg opp, men som mye annet havner den helt klart blant favorittene. Hvordan eg skal løse akkurat denne floka er eg ikkje sikker på, er liksom ikkje der lengre at eg starter på ALT….Har jo allerede 2 relativt store prosjekt som eg virkelig ønsker ferdig…hmm..

 

 

 

Designet av Anna & Heidi Pickles

 

Kjolen er strikket i Pickles Tweedy, men så lenge du forholder deg til strikkefastheten så bruk det garnet du ønsker.

 

SUITS ME FINE DRESS
Bildene over
Fra 82 cm til 122 cm i overvidde
Strikke Top/Down

 

50% Rabatt på oppskriften frem t.o.m torsdag 4.november
Med en strikkefasthet på 15 m vil eg tro dette kan gå rimelig kjapt selv om det er en kjole!

 

 

 

* * * *

 

 

 

Endelig fredag! Jaja er ikkje helt helg ennå, må en tur på Rema å handle litt for oss + eg skal avgårde å hente noe kaker mor mi har bestilt. Hun har bursdag på mandag og har invitert til kaffi på søndag. Kjenner at det skal bli GODT med en dag uten å måtte ut, det blir i morgen for på søndag skal eg jo i kaffislabberas…men eg tror eg må legge inn noen hjemmedager i uka som kommer. Trenger noen dager i pysjbuksa nå…

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN FREDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg