Trenger du litt INSPO? – 2 Gratis Oppskrifter

Designet av Purl Soho

 

Min mening er at det finnes ikkje noe bedre strikke-, eller hekleprosjekt nå på høsten enn lapper som til slutt blir et teppe (forhåpentligvis). Om du velger å shoppe deg noen nye go`biter eller om du ser hva du har er akkurat det samme. Ikkje minst er dette også et perfekt prosjekt til Restegarn! Da har du muligheten til å kvitte deg med alt slik at du i januar kan starte et nytt år uten en rest – En riktig så forfriskende tanke!

 

 

 

 

Designet av Purl Soho

 

Eg har tidligere blogget om et lappeteppe eg har holdt på med (Å nei, det er absolutt ikkje ferdig…sukk) Lappene eg strikket på var like som de på bildet. En gøyal måte å strikke lapper på, den gang da kunne eg ikkje linke til noe oppskrift fordi den var i ei bok…Linket til boka da, men DET er ikkje det samme. Nå der i mot ramlet eg over denne oppskriften, den er i tillegg gratis! Ikkje rusk på lørdag, den er på engelsk da, men det burde ikkje være et problem lenger? Kan love at den er enkel, hvis ikkje`Spør om hjelp 😀 Ikkje verre enn det.

Hvilket garn du velger å bruke betyr lite på oppskrifter som dette, velg akkurat det du liker aller best å strikke med – Husk at dette skal du kose deg med utover høsten når du synker ned i sofakroken om kwellen ♥
Et ordentlig KOoOSEprosjekt!

 

FAIR + SQUARE BLANKET
Bildene over
Dette er oppskrift på Strikketeppet

 

Ønsker du Gratis oppskrift på heklevarianter finner du den HER INNE HOS PURL SOHO. Dette er et perfekt teppe om du er fersk med heklenåla. En enkel og grei oppskrift, ja den er også på engelsk, men se på det som en flott mulighet til å lære også engelske heklebegrep 🙂 Sååå mye enklere enn du frykter, eg lover.

 

 

* * * *

 

 

I natt har det vært leggkrampenes NATT! Shit! Altså! Vet ikkje hvor mange ganger eg våknet i oppreist tilstand på gulvet! Det er et hekkan og nå sitter eg her å bare gjesper og kunne tenkt meg å sove minst 5 t til….Kjenner det murrer i leggene ennå, det er nesten så eg ikkje tør å vifte tærene for da er det på an igjen…Ømt, ømt og ømt!

I dag fortsetter dagen inne på Rito Hobby på Instagram. Dagen i går gikk veldig fint i allefall så da er det bare
å fortsette i samme duren! Det blir en del av det samme, eller en fortsettelse fra i går + at eg har en plan om å pynte ute ved inngangen. Det er vel å merke hvis eg ikkje bare kapitulerer rett ut her på sofaen nå etter på…Planen er jo og svippe ned på en butikk å få hjem litt lyng. Ali hadde et ønske om å ikkje ha lyng på terrassen i år for det “smuler” sånn sier han…Å ja, han er litt “nasi” på akkurat det, og sopekosten er fremme med en gang *ler*

Sånn ellers? Bestillinger på armbånd siver fortsatt inn og eg skal prøve å få perlet litt innimellom i dag. Det er noen armbånd igjen Her Inne, ellers virker det som om JuleArmbånda ikkje var det helt store…sukk
Vel, da får familien få hvert sitt til jul da *ler*

 

 

NYT DAGEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg