Trenger du Tips til Lekre Julegaver? – Norske Strikkeoppskrifter

Designet av Gro Andersen

 

August er i gang og skal du strikke borti mot eller over 20 gaver vil eg tro at tiden er inne for å komme i gang? Vet i allefall om eg skal strikke julegaver så burde eg vært i gang! Kjenner meg selv så pass godt at eg vet at det hadde sklidd ut med andre ting inni mellom 🙂 Nop! Eg lærer aldri, bortsett fra at eg de siste årene har droppet flere og flere gaver. Snakk om gaver!! Eg har jo en som virkelig bør komme på pinnene rimelig kjapt! Har egentlig en deadline på den før den skal overrekkes for eg skal visst nok designet noe nytt!? Akkurat som det er mulig…alt er jo allerede designet vil eg si *ler* Men men eg får muligheten til å nyte noe deilig garn 🙂

Du kan jo nyte disse lekre oppskriftene til Gro Andersen enn så lenge 🙂

 

HJERTELIG TILSTEDE LUE
Bildet over
Medium

 

 

 

Designet av Gro Andersen

 

HJERTELIG TILSTEDE VOTTER
Str Medium

 

 

 

Designet av Gro Andersen

 

HJERTELIG TILSTEDE SOKKER
Str medium

 

 

Pleier du å få julegaveønsker fra venner og familie, eller strikker du det du mener passer mottaker?
Er du forresten i gang med Julegavene?

 

* * * *

 

 

Foto: Vibbedille

 

YES! God fangst i dag må eg si ♥ 6 deilig Mini Meloner fra egne planter i vinduet 🙂 Smaker en blanding av sitron og agurk og de bærer også navnet JungelAgurker 🙂 Kjempelett å få til: 1 frø i hver potte for det blir ganske store og kraftige saker etter hvert og ikkje minst lange! Eg har etter tips bunnet de opp i gardinstanga (Selve planten står på gulvet så det sier jo sitt) Er fortsatt mange små som sikkert er ferdig ut i neste uke.

 

Foto: Dib Hassan

 

Som du muligens har fått med deg så har Dib vært på treningsleir i Surnadalen denne uken (Kommer hjem i kwell Wiiiiiii), men i dag har han og 2 treningvenninner vært på sightseeing i Trondheim by og dette bilde fikk eg som et resultat av det 🙂 Vanvittig flott å gå rundt der på det området, har vært der selv noen ganger og det er så majestetisk! Glad for at han fikk oppleve dette 🙂 Første gang han er på ordentlig tur alene, ja hvis me ser bort fra småturer i området her da på hytteturer etc. Neste tur bli vel kanskje til Amsterdam og Taekwondo Cup,
men får nå se 🙂

Anyway! Nå er eg i grunnen klar for helg, er du? Har fått skiftet på alle sengene og venter kun på at Dib sitt laken som henger ute skal tørke og så er eg i mål 🙂 Beina er allerede høyt og kneet har ikkje hatt så godt av alt traskinga i dag, men what to do liksom!?! Tja, da blir det vel bare å plukke opp strikketøyet og kose seg til me skal på flyplassen 21.30, godt det bare er noen minutter å kjøre 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN HERLIG
FREDAGS KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei Fornøyd Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Takk for flotte julegavetips! Ja jeg har begynt planleggingen av julegaver som skal strikkes. skal begynne på mariusgenser til min nevø. Han er 19 år og har aldri ønska seg genser fra meg før. Så det blir koselig å strikke denne gaven. Jeg har laga litt julekort i ferien da. Så har starta på noe. “Blir alltid litt julete i juli” 🙂

      Ønsker deg en fortsatt fin sommer 🙂

Siste innlegg