Tro om eg skal pynte litt i helga?

Designet av Nina Granlund Sæther

 

Selbustrikk er ikkje bare et strikketøy…nei nei nei, det er et kunstverk og eg kan anbefale det på det sterkeste om du trenger å nyte noe deilig ullgarn! Rauma Gml Serie på pinne 2/2,5 er helt himmelsk å strikke med ♥ Om du velger å strikket et par i gave blir det en gave som kan brukes i mange år, ja kanskje t.o.m gå i arv 🙂

 

 

SELBUVOTTER MED BLOMSTERBORD
Bildet over
Dame og Herrestørrelse
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Nina Granlund Sæther

 

SØNNAVIND VOTTER
Str Dame
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

SE ka eg glemte å ta med når me gikk for å handle!?!? Ikkje sant! Så typisk! Men men, da er det godt eg skal ut på hjul i morgen også!! Da lover eg at pakkene til dere som vant går i posten 🙂 Har en del på lista som skal fikses i morgen etter frisøren og eg HÅPER at eg få hele kanderen til begge ungene i boks! DET hadde vært noe det, dessuten vurderer eg å henge opp alle de nye gardinene i helga fordi eg har sååå lyst å skru på den nye Lysbroa eg kjøpt her tidligere! Ingenting, eller veldig lite i allefall er vel koseligere enn lys i vinduene:)

Å vettu ka?? Anja Takacs publiserte den store Nissekona i dag, kona til den stooore nissen eg perlet i sommer, så ja, da har eg litt å perle i kwell! Få det gjort sier eg bare 🙂 Men nå? En matbit 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. det er mange fine selbuvotter,selv har jeg to tykke vottebøker med all verdens fine mønster ,kommer garantert til å strikke flere etterhvert :=)vi blir oppmuntret til å pynte litt tidligere i år ,nyte dagene siden vi må være mye hjemme og inne så hvorfor ikke henge opp gardiner også :=)jeg har pyntet juletre i hagen

Siste innlegg