Trukket en ny vinner for 3.gang! Da gjelder det vel??

 

 

Vel, det er onsdag og nå skal eg finne ut hvem eg skal sende sommerpakken til for 3.gang! Den er pakket og klar så eg trenger bare et navn og den går i posten på mandag 🙂 Her er det mye kos og gøy for både stor og liten,
er bare å glede seg! Eg tenker eg bare snurrer Random.org så får me se da….

 

 

Det er kommentarnummer....

 

 

…og den som skrev kommentaren er….Ta-Taaa

 

 

 

KJERSTI

 

 

Gratulerer, håper du får det gøy!
Send meg adressen din på mail [email protected]

Dette er altså en ny vinner (3.gang), trukket onsdag 28/6 fordi første og andre mann ikkje meldte seg. Om nå heller ikkje denne vinneren melder seg så tar eg pakken selv – Så enkelt! Eg elsker alt som er i den pakka, det skal eg love deg *ler*

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

11 kommentarer
          1. Aldri vært god i matte, men sikkert noe sånn.
            Lar det går til fredag, etter det gjør eg hva eg vil med gaven 🙂
            Eg elsker å blåse bobler! Åsså, tenk: Ballonger MED konfetti! JuHuuu

    1. Er det mulig? 🙄
      så gøy det er å få overraske i posten fra deg? Håper vinneren melder seg denne gangen 👍

    2. Å heldige meg tenk 3 gangen ble det meg. Gledes, du er bare så flott som gir vekk så fin gave. Tusen tusen takk!

    3. Å dette har jeg ikke fått med meg..
      hadde vært innertier å vinne en sånn pakke. kan jeg belønne gubben hver gang han husker fikse noe😂 Det liker han 😊

Siste innlegg