Tunika med svingskjørt

Designet av Annie Lupton

 

En helårstunika strikket i silke! Det er ganske sprekt – eg syns det var knalltøff! Om eg hadde strikket den i silke er jo en annen ting, men….Hvorfor ikkje liksom? Som designeren skriver blir det jo en flott mellomlagskjole når den er strikket i silke. Dessuten kan det jo også være greit med en ermløs kjole vinterstid, det var de trange og varme armene det fort kan bli når flere lag skal inn i jakken 🙂

Uansett, kjolen falt i smak, ja det er jo t.o.m sving i skjørtet!

 

 

 

Designet av Annie Lupton

 

Strikkefastheten er 24 m/28 row, så strikk deg en prøvelapp
i det garnet du syns passer best og så er det bare å sette i gang 🙂

 

TIERED TUNIC
Bildene over
Fra 91 cm til 173 cm i overvidde

 

 

* * * *

 

 

 

Eg aner en varm dag…allerede er det 24 gr og sol fra skyfri himmel. Burde vært nede ved sjøen, men egentlig så frister det ikkje i det akkurat i dag. Tror bare eg vil surre her hjemme eg, nok en natt med for få timer på øyet. Litt irriterende når man må “ødelegge” dagen for å kwile. Har en del eg har lyst å gjøre og så har man jo alltid det man burde gjøre, vanligvis blir det jo bare det eg orker å gjøre…Har ikkje bestemt meg for hva eg orker i dag 🙂

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg