Tusen Takk, Kjerstin!


Åååå noen timer i Stavanger gjør noe med meg altså! Spesielt som i dag når sola skein fra skyfri himmel og det faktisk var ganske så deilig 🙂 Fikk meg noen øyeblikk på benken hvor eg så mange ganger satt i gymnastiden-mens DibHassan sprang inn på McDonalds etter en milk shake 🙂 Utsikten her var ganske lik som for 30 år siden 🙂 

 


Som eg fortalte tidligere i dag var eg invitert på Kino av ei som eg har blitt kjent med gjennom bloggen min, hun heter Kjerstin og er ei herlige dame 🙂 Hun vant en FB-Konkurranse hvor premien var LuksusSalen m/film!! WOW!! Og filmen var jo om mitt store idol: Queen og Freddie Mercury! Med varme popcorn og kald drikke ble dette en VANVITTIG FLOTT opplevelse og tårene kom mer enn en gang!

 


Gjett om eg gleder meg til denne evn kommer på Netflix!! Skal se den om igjen og om igjen! Blir aldri lei av Queen! Eg ser/hører ofte på konsertene/videoene hans på YouTube, plugger i ørene og bare kose meg 🙂 

 


Etter filmen ble det en liten vandring gjennom gatene ned til Sjøhusene hvor Amira hentet oss. Ååå for en herlig og koselig kwell! Så, TUSEN TAKK Kjerstin for at du ga meg denne flotte opplevelsen og DibHassan syns det var gøy å få bli med for han har arvet min interesse for Queen 🙂

Nå er eg virkelig i bobla og eg kommer til å være i FreddieRus hele uka 🙂

 

 

 

 

TUSEN TAKK!

 

 

 

 

Ja, eg kan varmt anbefale Bohemian Rhapsody

 

 

 

 

Go`klem fra ei Vibbedille i Lykkerus 🙂

2 kommentarer
    1. åååå jeg er så glad for at dere ble med 🙂 og tusen takk for den flotte pakken du hadde med deg 🙂 gleder meg til å finne på noe stilig med det flotte garnet 🙂 Har vært en fantastisk kveld med flotte folk og god stemning , så jeg er helt i lykkerus. Gleder meg til vi sees igjen 🙂

      1. Ja det var kjempekjekt 🙂 Eg har strikket en del puter og sånn greier til kopper av det garnet, ganske fint til å bruke ute 🙂 Alt av oppskrifter som eg har laget ligger her på bloggen. Hvis du ikkje finner det bare gi meg beskjed og skulle du trenge mer garn gi meg et pip 🙂 Eg har mer i hyllene mine, muligens ikkje helt i samme farger, men det ser me 🙂

        Eg SVEVER etter denne kwellen altså 🙂

Siste innlegg