UGLER – Norske og Gratis Oppskrifter

Reklame | Du Store Alpakka

Designet av Birte Aartun


Vet ikkje helt hva det er med ugler?
Men å hekle og strikke dem gjør me i hopetall! Egentlig så gir jo svaret seg selv, bare se på de koselige her da ♥ For mange år siden var eg med i en VennskapsRing hvor me skulle sende ei ugle til hverandre, de skulle sys da, noe eg ikkje er helt komfortabel til, men det gkk det også 🙂 Resultatet er flere ugler som sitter rundt omkring inne på Garnrommet 🙂 Me er vel alle vokst opp i den tro at ugla symboliserer visdom og kunnskap så ja, kanskje ikkje så dumt å ha ei eller flere på lur rundt i huset?

 

 

FREDRIK UGLE KOSEDYR
Bildet over

 

 

 

 

Designet av Birte Aartun

 

Her kan du plukke med deg 2 stk, det først er ca 16 cm høy og den andre ca 10 så det blir jo et fint par. Garn som er brukt i disse er Air, Soul og Sky, men eg er sikker på at du har noen passende smårester? Vil du ha den litt pusete kan du fint brukt alpakkarester f.eks. På ting som dette er ikkje heklefastheten så viktig så derfor: Bruk det garnet du har og hekle den størrelsen du vil, ugla blir garantert like søt uansett 🙂

 

FRYD DRØMMEFANGER

 

 

 

* * * *

 

Ut i fra Aktivitetsmåleren min har eg ALT for lite søvn i natt og det har eg planer om å rette opp i, om ei lita stund! De få timene eg har sovet i natt er stort sett “Lett Søvn” og det er ikkje noe som gir grobunn for en BRA dag. Skal kropp og hjerne fungere optimalt, for ikkje snakke om sprudlende energi og kreativitet så trengs det tilstrekkelig med “Dyp Søvn”. Siden eg ikkje vet helt sikkert når Ali la seg er eg usikker på om eg skal skylde på han eller det forykende været me hadde i natt og fortsatt har? For fytti katta som det har blåst OG regnet i natt! At det var Rød trekant på vannstanden i går kwell (som betyr Ekstrem Fare) tyder jo på at det har virkelig vært store nedbørsmengder. Heldigvis er det opphold nå da 🙂 Har uansett ingen umiddelbare planer om å legge
ut på tur da det er en GOD kwil som har mest fokus akkurat nå.

Dessuten er ryggen min blitt noe rar? Kjørte Dib på trening i går kwell og når eg kom hjem var den bare vond
og fortsatt vond. Kan minne litt om ryggsmertene som pleide å komme en dag eller 2 før mens, men den har nå vært fraværende i over 1 år så det blir i så fall intet hjertelig gjensyn for å si det sånn! Å ha en reprise på fjoråret hva gjelder kroppslige “Kjenslor” ønskes ikkje *ler*. Helt ærlig så håper eg å være over det verste nå hva gjelder den der overgangs greia og da trenger eg ikkje bli dratt tilbake haha Nei nei, satser på at eg fikk meg
en kink eg ikkje registrerte når den skjedde 🙂

Tror bare eg sitter her å blunker litt og så slenger eg meg i seng et par timer 🙂

 

 

LAG DEG EN GOD DAG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg