UNIKE Sokker – 2 Strikkeoppskrifter

Designet av Jennifer Beaulieu

 

Noen tar det litt lengre for å få seg de helt spesielle sokkene og disse var jo bare…Utrolig flotte! Stilig! Det er
i allefall de flotteste hostsokkene eg har sett, passer jo supert nå som det snart er oktober 🙂 De er strikket på pinne 2,25 med passende tynt garn, eller det som måtte gi deg strikkefasthet 36m/42 Row

 

 

 

Designet av Jennifer Beaulieu

 

Gi meg de, sier eg bare!! Det er nå heldigvis sokker som er strikket top/Down…eg fikser jo ikkje sokker strikket fra tå opp…Mye mulig eg bare må rak med meg denne oppskriften, man vet jo aldri!

 

HAUNTED FOREST SOCKS
Bildene over
3 størrelser

15% rabatt ved bruke av koden “HAUNTED” innen søndag 22/9-24

 

 

 

 

 

Designet av Jennifer Beaulieu

 

Dette er vel de fineste vintersokkene eg har sett! De er ikkje strikket med Intarsia om noen skulle lure,
det følger med gode diagram (også i farger) så det er bare å strikke en omgang om gang. Max 2 farger pr pinne så da er det slettes ikke vanskelig, tenker eg 🙂 Skulle du likevel trenge litt hjelp, som f.eks litt oversettelse? Oppskrifter er på engelsk så DENNE kan hjelpe deg godt på vei 🙂

 

KNITWINTER NIGHTS
3 størrelser

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

 

 

 

I går var eg og resten av slekta på middag hos søs, minnestund for gamle tante. Me satt ute i 19 grader!
De har orkesterplass til solnedgangen! Etter hver var det opp i 2.etg for å få med seg slutten…

 

 

 

 

 

Bare sier det; Disse bildene er fullstendig uredigerte! Det hele var helt magisk! Det er havna som ligger her nede, hvor eg ofte har tatt bilder fra når eg er på tur 🙂 Greit at me har flott utsikt, men altså…
skal mye til for å slå dette her!! Tananger….!

Det har vært en aktiv uke denne uka, mye familie og i morgen avslutter med uka med stor feiring av de 2 yngste – Det er alltid like koselig! Da blir det også middag og kaker hos niesa mi 🙂 Gleder meg til det! Har planer om en rolig dag i dag, har begynte å skisse litt i forhold til TalentKonkurransen eg er påmeldt i….Hmmm jammen ikke enkelt å tenke ut en god idé alltid….Må nok surre ei stund til, deadline er 14.oktober. Best å ikke bruke opp pennene på skisser heller…Litt vanskelig med farger som egentlig ikke er helt i samme gate haha Men, gøy med en utfordring!

 

 

 

 

LAG DEG EN FLOTT LØRDAG
Her blir det fårikål i dag!

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg