Unikt og Spesielt – Strikkeoppskrift

Designet av Jennifer Beale

 

Hvis du er ute etter noe helt spesielt og ikkje bare noe de aller fleste strikker, for det er jo ikkje til å stikke under stol at mye av det som designes for tiden er veldig likt, så bøøør du svippe innom profilen til Jennifer Beale HER!
Hun har noen design som er heeeelt RÅ! Å ja, oppskriftene ligger der for alle til å kjøpe, MEN, det er ikkje der med sagt at gud og hver man strikker de. Tror nok kanskje det faller enten litt for spesielt for mange, men vil også tro at en del tenker at DET er for mye arbeid? Ikkje vet eg, men eg vet at eg digger hvert eneste design
og eg har flere i mappa mi, fordi…..EN dag!!

 

 

Designet av Jennifer Beale

 

Inni mellom kan det se ut for at alle tror de kan bli designere (unnskyld at eg ler *humrer*) men sånn er det ikkje!! Det skal sååå mye mer til enn å bare designe en top/down raglan i 2 størrelser – HALLO! Ikkje bare det, men det kan fort bli en del CopyCat når noen blir for høye på seg selv, eller? Uansett, det skal så mye mer til enn som så for å bli en GOD designer, mange hensyn som skal tas og mye arbeid skal legges ned ned – Det er slettes ikkje godt nok å bruke andre sine ideèr og tror at du bare kan gjør de litt bedre for så å ta hele æren…Skjønner?

Eg tror at noen av disse designene til Jennifer Beale er litt for spesielle til at noen “gidder” prøve å kopiere en gang haha Men, man skal aldri si aldri for det finnes jo strikke“designere” som har sneket til seg æren
for større design etter dette før *skal ikkje nevne noen navn*

 

 

STEPASIDE
Bildene over
Fra 98 cm til 181 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

 

 

Ahaa det er ikkje for å klage, men det var litt digg å skyve opp terrassedøra i morges å kjenne 13 grader komme inn i stua! Ahaaa det var så friskt og godt!! Det blåser fortsatt godt og i følge værmeldingen skal det visst nok komme noen runder med torden og regn også i dag! Så ja, da tør eg ikkje helt pakke ut tomatplantene ennå.
Eg har fiberduk over siden plantene er så små. Langtidsværet ser litt ymse ut fremover?? Hmm ikkje de beste temperaturene for juni/juli egentlig, si meg? Har me brukt opp sommeren, eller?? Jaja, ellers fikk eg faktisk strikket i går kveld! Er noen dager siden sist og det føltes herlig! Det må jo være fordi eg gjorde som EG ville hele dagen
i går: Brukte dagen til å perle og kvelden til å strikke 🙂 Deilig! Planen i dag er å få ferdigstille perlebrettet eg holder på med bare eg kan bli enig med meg selv om de siste fargene – Skal ikkje være lett ser du!

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FLOTT MANDAG

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg