Ups! Eg burde holdt kjeft!

 

Noen ganger går det litt fort svingene, spesielt når eg syns noe er superkjekt blir eg litt ivrig så da må eg nesten beklage litt først: Eg lovet deg noe kjekt som eg skulle hente på posten i dag…Å jo da, eg hentet det og det ER kjekt, kjempekjekt faktisk, men eg har bommet litt på dagen så me får vente til fredag, muligens kanskje i morgen ♥ Grunnen til det er at Nettbutikken ikkje er riktig klar ennå, men du vet jo…“Den som venter på noe godt…”
Eg var jo så ivrig vettu at eg la ut et filmtips/triks på Snapchat og der snek noe av det med seg på bildet MoHaaa
Men men det gjør ikkje noe for tipset er godt uansett det 🙂
(Blir liksom for dumt å slette den nå fordi det er maaange som har sett det haha)

 

 

Designet av Anne Podlesak

Du skal nå ikkje gå helt tomhendt da for eg fant en lekker jakke i morges og en av grunnen til at eg falt for den er fordi den er strikket i Rauma Gammelserie. Det garnet er så herlig syns eg, til sitt bruk er det perfekt! Det er TYNT og litt, bare bitte litt rustikk`ish 🙂 Eg bruker det f.eks når eg strikker Selbuvotter, men det hadde vært ganske fantastisk å ha en jakke i det! Du skal slippe å strikke jakken på pinne 2 slik eg gjør når eg strikke Selbu
for jakken kan du strikke på ca 3,50 mm

 

Designet av Anne Podlesak

Lekker ikkje sant? Litt sånn tidløs og jakken har ingen aldersgrenser selv om eg vet det er de som kaller det for “Bestemorjakke”! Vel, nå er ikkje eg bestemor da, men eg kunne mer enn gjerne tenkt meg denne! Dessuten er det kjempegøy å strikke denne type mønster. Har strikket mange barnejakker i lignende mønster.
Fargen skårer høyt på min favorittskala!

 

 

LUGHNASADH
Bildet over
Opp til 134 cm i overvidde

 

 

 

* * * *

Nå har eg ollet så mye frem og tilbake + eg hoppet jo i bilen tidligere og var ute å gikk hit og dit, så nå er hele hevelsen tilbake i kneet og da sitter eg her da vettu! Foten høyt og så håper eg det går ned igjen hehe Det er så typisk meg! Har ikkje ro i rompa til å vente til det er helt godt 🙂 Satser og HÅPER at det er helt fint til over helga for da har eg tenkt meg en tur inn til Stavanger 🙂

Er forresten ikkje noe alvor med det kneek (regner eg med!). Det er et gammelt idrettsskne som eg drepta fullstendig da eg var yngre! Menisken, hva er nå det sier eg bare! haha Har allerede operert det et par ganger og det eneste som visst nok kan hjelpe nå (?) er å få seg et nytt, men eg er visst nok for ung!?!? Ikkje vet eg, men av og til så bare låser det seg og det blir satans vondt og eg har problemer med å gå. Da er det stort sett en bruskbit som står fast midt i leddet, men det pleier alltid å gå seg til frem til neste gang det smeller 🙂 Anyway, det positive med et sånt kne er jo at det beste er å holde det høyt når det står på og være litt forsiktig – ERGO: Strikketid 🙂 Aldri noe som er så galt at det ikkje er godt for noe!

Så ja, da får eg vel gjøre det da, strikke altså 🙂

 

Forresten! Tusen Takk igjen for fine og koselig meldinger 🙂 Har fått en del bilder av strikketøy også, jammen er dere flittige! Blir mye surring på meg, men nå skal det bli fult fokus! *ler*

Har et par sokker å strikke ferdig og mye kjekt på vent!

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN SUVEREN KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg