Urban og Herlig Kjole – Strikkeoppskrift

Reklame | Rito Garn&Hobby

Designet av Marie Green/Laine Magazine

 

Ahaa så herlig! Nå kan denne lekr ekjolen kjøpes som enkel oppskrift! Absolutt min type dette her Så ja, beste
å bare lagre den med én gang! Deilig tunika, nei…Kort kjole vil eg si, strikket i deilig tynt ullgarn. Orginalt er den strikket i TukuWool Sock, gi med den i fargen “Kajo” sier eg bare! Dette garnet inneholdet 80% Finsk ull og 20% Nylon så dette kan fort bli en kjole du kan ha i maaange år! Åååå *Må-Ha* tenker eg 🙂 Eg strikker jo som du vet akkurat nå på en genser i Tukuwool Fingering (100% ull) og hvis dette er like deilig, vel…eg er ikkje i tvil ♥
Du vil trenge mellom 8 og 12 hesper alt etter hvilken størrelse du trenger.

 

 

 

Designet av Marie Green/Laine Magazine

 

En virkelig fin-fin kjole som kan brukes hele året, også på sommeren selvfølgelig!
Jada, går helt fint selv om det er ull 🙂

 

LOTTA
Bildene over
Fra 87 cm til 127 cm i overvidde

 

 

 

 

 

Her har du meg, etter å ha surret litt rundt og vasket litt klær satte eg meg til med perlene. Fy fasan eg er glad eg fikk dette i hus før verden ble snudd på hodet, det er flere perler og dill på vei i posten så eg kan bare perle så mye eg vil 🙂 Hadde det vært lov å samlet noen til hyggelig samvær, ja da hadde eg invitert til PerleKOoOS ♥ Det er veldig kjekt å ha noe annet enn bare strikkinga å holde på med 🙂 I morgen har Amira og eg tenkt oss ned til sjøen å gå tur 🙂 Amira handlet noen småting med seg på vei hjem fra jobb og me svingte grytene på kjøkkenet og fikk gang på middagen. Butikkene hun var innom i dag var akkurat like tomme som før helga, så ja, eg tror nok at mange fortsetter hamstringa! Nå er eg klar for kwellen. Skal perle ei stund til før eg plukker opp strikketøyet 🙂

Perlevenner (bok) HER -Andre perlebøker HER – Perler og ellers alt du trenger HER

Håper du har hatt en fin dag og at du har det etter forholdene bra 🙂

 

 

LAG DEG EN
NYDELIG KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg