Ut På Tur: Den søteste turen!

 

Altså, hva gir du meg? Det først som møtte meg på tur i dag var ei hel mark med sauer og alle hadde 1-2 lam hver ♥ Jammen noe av det søteste! Ble jo stående der eg å “snakke” med de, de små var veldig nysgjerrige ♥

 

 

 


Hestene ga noe mer blaffen….
de gadd ikkje se på meg en gang *fornærmet*

 

 

 

 

Møtte en svær gjeng med gjess og sikkert et par 10 tall antall unger! Noen hoppet på sjøen da eg gikk forbi,
men for et syn! Hadde med meg mat til svanene, men de så eg ikkje. Her hvor gjessene var blåste det sånn,
umulig å ta frem havregryna kan du si.

 

 

 

 

Så var det denne forblåste høna da…!

 

 

 

 

Om en måneds tid eller så kan eg plukke blåbær! Det var masse busker
så hvis eg er første mann kan eg plukke mye 🙂

 

 

 

 

Eg liker å gå rundt Hålandsvannet, et idyllisk sted. Ikkje er det helt flatt heller, det går en del opp og ned –
Går man til venstre fra p-plassen får man de bratteste oppover bakkene 🙂

 

 

 

 

Når eg kom rundt på andre siden av vannet blåste det skikkelig – Motvind!
Skal litt til før det blir bølger her inne.

 

 

 

 

Idyllisk avslutning på turen 🙂

 

 

 

 

Ble en god tur i dag så nå kan eg slappe av og kose meg i morgen 🙂 Me skal bare være hjemme, men Dib skal ut med venner. Sto akkurat å laget et fat med roastbiff og grønnsaker han skal ha med seg. Det blir champagnelunsj ut på dagen og alle tar med seg noe mat – så blir det kos vil eg tro 🙂
Eg skal se barnetoget på tv – er kos det også 🙂

 

 

HA EN FIN KWELL
OG KOS DEG I MORGEN

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg