Ut På Tur: I dag gjorde det vondt + En strålende nyhet!!

 

Nå hadde eg egentlig ikkje planlagt tur i dag, men for fremtiden vet eg nå at lammelår kwellen før er helt idiotisk! Lammelår er himmelsk godt! Eg var forsiktig under middagen fordi eg vet at min mage liker dårlig røtt kjøtt, men du vet.…man blir gåene å nappe i kjøttet utover kwellen og da blir det en del til slutt…Sukk
Blir lenge til neste gang for min del.

Sov noe årlig i natt og våknet med det som kjentes ut som mursteiner i magen…Var så søvnig og trøtt. Kunne tenkt meg å sove, men blir jo ikkje bedre av det. Det beste for en mage som står stille er å gå, gå og gå – Tarmene trenger bevegelse, så da snørte eg i steden for på meg turskoene, men eg skal love eg det var tøft i dag. Eg satte meg et mål om å komme meg til strømhuset, dvs litt over 1 km, snu og gå tilbake. Kom meg til strømhuset,
tok en liten pause å kjente etter – Så bare fortsatte eg….Se og Nyt:

 

 

 

 

Eg lover: I løpet av sommeren skal eg bade fra enne steintrappa!!
Vannet er krystallklart og det er sandbunn…Så fint!

 

 

 

 

 

Basert på dagens form vil eg si det ble en veldig bra tur! Aldri feil å gå tur og det skal i grunnen tungtveiende grunner for ikkje å gjøre det. Vel hjemme igjen ble det en god dusj og et par knekkebrød. Nå skal eg snart på kjøkkenet å steike litt kyllingfile, har plukket inn ruccola og crispy salat og skal digge til ei skål med Cæsarsalat tenkte eg 🙂 Er fortsatt søvning, men skal klare å holde meg fra en kwil og heller legger meg tidlig!

Men vettu ka, nå har det skjedd noe som gjøre at eg sannsynligvis aldri kommer til å bytte merke på Tursko! ALFA er suverende, ikkje bare er skoene fantastiske, men servicen like så! Da eg kjøpt mitt første par i februar betalte eg 2790 kr, uke etterpå hadde de tilbud (-1000 kr) De prismatchet umiddelbart og ref. 1000 kr til meg. Eg har brukt skoene i ca 3 mnd, men siden eg har 2 andre par med Alfa også blir jo de ikkje brukt like ofte som om eg hadde kun hatt de, eg rullerer jo ut i fra hvilke tur eg går. Her forrige uke oppdaget eg dette:

 

 

 

Sånn skal ikkje kunne skje, ikkje på så kort tid! Eg sendte inn en reklamasjon og det var litt stilig: Hvert skopar har sitt eget serienummer, akkurat som en mobiltelefon hehe Fikk mail nå at reklamasjonen var Godkjent og eg fikk Gavekort til å kjøpe nye sko, kunne selvfølgelig velge fritt, men eg har kjøpt de samme igjen – BESTE SKOA ever! Nå kostet de også 2999 kr – Dyre sko ja, men hekkan de er gode!!

 

 

 

NÅ BLE EG GLAD!

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

4 kommentarer

Siste innlegg