Ut På Tur: “Skal bare fortøye flyet mitt først…!”

 

Du ser det, på andre siden av Hafrsfjorden er det ikkje båter de fortøyer *ler* Eg, eller me ble ganske så fasinert så eg måtte ha et bilde 🙂 På denne strekning fra Hestnes til Håhammaren – Altså helt nederst på Madlasandnes er det hus langs sjøkanten, kun turstien me går på er mellom hus og båthus-/plass…eller flyplass da om du vil 🙂 Virkelig en perle her altså, me ble skjønt enig om at hvis me hadde et av disse husene
ville det vært unødvendig med hytte 🙂

I dag har eg vært på tur med ei “gammel” venninne, Ine. Henne ble eg kjent med da me startet på VGS, dvs for noen år siden… Men så vet du, livet ramlet i hodet på oss begge nokså samtidig og årene har en tendens til å fyke avgårde, men aldri for sent å ta opp kontakten igjen 🙂 Det rare er jo at det var som me snakket sammen i går!
Nå er avtalen å gå tur sammen fremover. Nettopp fordi eg gikk med henne glemte eg jo å ta bilder haha
Skravla gikk jo på oss begge.

 

 

 

 

Planen var å møtes i Møllebukta, ved Sverd i Fjell for så å gå ut til Håhammaren. Hadde eg tenkt meg om ville eg visst at det var en dum plan. Søndag, sol og 19 grader og så håpe på å finne p-plass? Umulig! Der med kjørte me til Hestnes og gikk til Håhammaren andre veien, eller...Me gikk like godt inn til Møllebukta hvor me i utgangspunktet skulle parkere. Ble en virkelig god og fin tur….burde selvfølgelig tatt på shorts…!

 

 

 

 

Ikkje sant…! Glemte å stoppe klokka…Me gikk 8,8 km og resten er i bilen – Typisk meg dette!
Faktisk gåtid ble ca 1 t og 40 min.

Nå har eg tenkt å surre her på Hobbyrommet resten av kwellen,
har litt eg poteler med nå 🙂

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg