Ut På Tur: Tananger til Møllebukta

 

Det gjelder å bruke det fine været når det kommer, knall sol fra så og si skyfri himmel! Satt å veide for og i mot i dag, om eg skulle på tur.…pga det teite kneet! Storesøs kom meg i forkjøpet å spurte om eg ville gå fra Tanangerbrua til Møllebukta. Har lenge hatt lyst å gå den turen så eg sa jo ja!

Me kjørte hver vår bil og møttes i Møllebukta. Eg parkerte min bil der der og så kjørte me tilbake til Tananger Bru (Hafrsfjorbrua) og parkerte. Gikk da der i fra og tilbake til Møllebukta 🙂

Gikk heeele strandlinja og det var skikkelig flott og herlig!

 

 

 

 

Håhammaraen ligger ytters på løypa
og fra der er det ca 2 km inn til Møllebukta (Sverd i Fjell)

 

 

 

 

Som alltid; Det må tas bilde.
Ligger mer på TikTok, møtte svaneparet bla.

 

 

 

 

Ganske så flott her på den Håhammaren hengebrua/brygge 🙂

 

 

 


Når eg har gått her tidligere har eg gått fra
7 til 5 og tilbake, det blir ca 4 km. Eg bor på Snøde

 

 

 

 

Det begynner å bli vår her på Hobbyrommet! Sendte inn en bestilling på 2 sette med Posca Tusjer i går for
å utvide fargepalletten min!! Måtte de komme fort-fort!

Det har ordnet seg for Dib i Bergen JuHuuu Han har fått stort rom i et studentkollektiv rett ved siden av Universitetet! Han var jaggu heldig, kort gåavstand også til jobben han starter i 🙂 Helt genialt! Nå kan me senke de skuldrene og sååå håper eg bare han kommer inn på Universitet! *ler* Det får han vite i juli, selvsikkerheten råder kan du si når man signerer kontrakt før alle brikkene er på plass, men det går nok helt fint!

Vel vel, eg er klar for å svinge penselen her eg sitter!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer

Siste innlegg