Ut På Tur: Tatt på senga!

(Dårlig bildet, screenshot fra film)

 

Som eg skrev i morges så var eg trøtt i dag, kjente kroppen var tuuung! Når eg ikkje helt vet hvor det er best å gå
i diverse vær slo eg fra meg å gå ut i dag…Så kom storesøs for å hente tomatplantene som som har feriert hos oss siste uke, hun var kledd i turklær. Spurte om eg ville bli med rundt Store Stokkavann!! Det hadde eg jo ikkje bare gjort alene i dag, men eg svarte ja uten å tenke noe over det! 🙂 Siden eg var nødt for å få i meg litt mat kjørte hun hjem med tomatplantene og skulle hente meg etter 20 min. Eg svingte en Havresmoothie med masse blåbær og drakk mens eg kledde meg. Måtte bli skallbukse og oljereinjakke i dag!
Det var skikkelig øs pøs kan du si!

 

 

 

 

Hadde en aldri så liten drikkepause her på brua, halvveis på runden ca 🙂

 

 

 

 

Jammen mye eg ikkje visste om stedet! Eg er jo oppvokst rett opp i høgget her
og Mississippiskogen var en flott lekeplass da me var små 🙂

 

 

 

(Dårlig bildet, screenshoot fra film)

 

Fordelen med å gå rundt Store Stokkavann i regnvær er at det er mye trær, det tar jo av litt, men i dag regnet det kraftig og me ble litt våte likevel hehe Regnjakke med knapper er i allefall idiotisk fant eg ut….!

Ble ikkje til at eg fikk tatt noe særlig bilder pga regnet,
men fikk filmet et par snutter (De ligger på TikTok/Vibbedille)

 

 

 

 

Klokka mi sviktet også så eg fikk kun registrert halve turen….! Derfor måtte eg får screenshot av storesøs, viktig for motivasjonen å dokumentere turene syns eg. Har sammenlignet turer fra januar med nå og det er ganske tydelig at formen tar seg opp 🙂 Eg har Huawei Watch, men tror eg setter ei skikkelig
tur/treningsklokke på ønskelista!!

Du ser det…eg klikket på klokka ved bilen, så har den nok sviktet for det var etter ca 4 km at eg skulle sjekke hvor langt me hadde godt at den faktisk slo seg på….Takk og pris for at eg ikkje gikk alene *ler*

 

For å si det sånn; Dagen ble så absolutt mye bedre enn hva eg trodde i morges! Får virkelig et energikick av å gå tur! Nå har eg kommet dit hen at eg får dårlig samvittighet om eg ikkje kommer meg ut, det liker eg 🙂

Tenker eg rigger meg til her på Hobbyrommet med serie
og strikketøy med litt perler inn i mellom 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
    1. Så flink du er! 🔷 Her er dørstokkmila lang når det regnar….. Men når eg ser kor flink du er, får eg og lyst å gå i regnet…Og ja, klokke er viktig for motivasjonen!

      1. Så lenge man ikkje fryser er ikkje regn egentlig sååå ille! Når du er i mål å drar av deg lua og får luftet krøllene i regner….! Ååå det er helt nydelig! 🙂

    2. Bravo, legger merke til at motivasjonen din er på et helt annet nivå nå enn i starten. 👏🥰

Siste innlegg