Ut På Tur: Toppen av koselig!

 

Dette ble absolutt høydepunktet i dag! Endelig kom det stolte paret svømmende mot oss med sitt nye tilskudd ♥ Litt trist at det kun var en…mulig noen har “herpet” redet!?? Den lille familien var langt ute på vannet da me gikk over broa og de kom full fart mot oss, hadde litt korn og frø i veska som de “glefset” i seg, nesten gang må eg huske posen med havregryn som eg glemte i bilen….sååå typisk!

 

 

 


*Helledussen*

 

 

 

Turen i dag gikk litt opp og ned i skogen og rundt Lille Stokkavann. Sola skinte slik den bør når det er juni, men nordavinden sørget for at det ble ganske så kaldt! For å si det sånn; Shortes ble kjapt byttet ut av turbuksa!

 

 

 

 

Me gikk rett på et rådyr nede ved vannet! Det bare kikket på oss og spiste videre…!
Det er bare noen meter fra stien og ned til dyret 🙂 Folkevante si!

 

 

 

 

Etter turen ventet søtpote/gulrotsuppe med kokosmelk på oss,
skikkelig digg suppe!

 

 

 

 

Eg har vært sååå trøtt i dag, ja sånn skikkelig sovetrøtt! Hadde det ikkje vært for at eg skal hente Dib på flyplassen så hadde eg virkelig slengt meg på sofaen et par timer. En ting er sikkert og det er at eg skal tidlig i seng. Sitter å maler/lakker og prøver å holde øynene åpne frem til eg skal ut…Sitter også å venter på at en pakken skal komme, eller at den skal plinge i app`n sånn at eg kan hente den…Noen ganger tar ting sånn tid!

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg