Ut På Tur: Tungenes i regnet

 

Som sagt så gjort, eg kom meg ut selv om turen ikkje ble så lang som eg tenkte i km, men eg gikk da i 1 t og 40 min – Det er eg fornøyd med. Farten blir jo automatisk lavere i terreng som eg gikk i dag 🙂 Eg gikk virkelig i vannkanten, skrådde ikkje rett over, men følgte linjene med de utfordingene eg møtte, dvs eg måtte hoppe en del! Kommer seg der altså! Eg snudde når eg kjente det økte på med regnet, gikk tilbake og sa meg godt fornøyd 🙂 Frisk og god tur, ingenting er som havet ♥

 

 

 

 

I dag måtte eg svingen meg rundt gjerdet her, det sto nemligen ei svær
ku i åpningen i gjerdet lenger oppe…
Ikkje sant!?

 

 

 

En ganske stor gjeng med viltre geiter tok følge et stykke!

 

 

 

 

Har du muligheten; Ta deg en tur rundt Tungenes –
Ta med fiskestanga så får du gratis middag!

 

 

 

 

På vei hjem svingte eg innom Ringo i Randagberg….Elsker den lekebutikken! Hva eg kjøpte kommer i et mer hobbyrelatert innlegg, det er så skjønt vettu…Men nå? Ja vettu? Eg skal retten og sletten da meg en nap! Eg er så søvning så en time på øyet får meg nok til å styre her inne som en duracellkanin senere 🙂 

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg