Våger du denne? -Strikkeoppskrift

Designet av  Natalie Pelykh

 

Bare sånn litt med en gang, Natalie Pelykh har utrolig mye av det lekre slaget – Du er nesten nødt for å bare ta en titt inne på profilen hennes! En nydelig kjole i tynt lingarn er vel å regne for helt perfekt i sommervarmen? Designene hennes er så delikat syns eg + at plaggene har store sprang i størrelsen, stort + der altså

 

 

 

Designet av  Natalie Pelykh

 

Lekre detaljer som strikkes etter diagram 🙂

 

 

 

Designet av  Natalie Pelykh

 

Kjenner du ei lita snelle som kunne trengt en liten kjole,
vel, da rekker du det lenger før det er høst 🙂

 

VILNA
Bildene over
Str fra barn (12 mnd) til Voksen str 62
Engelsk strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Aner ikkje hva som skjedde i dag….men eg våknet kl 11:10!! Dvs eg har sovet 8 t og 20 min i natt….Det skjer ikkje ofte, men noen ganger bare klikker eg på klokka mens eg sover og alarmen stopper…Har også opplevd at eg har tatt av klokka mens eg sover og ikkje våkner av den grunn…Heldigvis skjer ikkje dette så ofte for som du vet…
Eg blir SUR om eg sover bort formiddagen som i dag…Heldigvis hadde eg ikkje noen avtaler om tidlig tur, da altså!! Kjenner på beina at eg bør komme meg ut i dag! Så på værkartet at det skal være litt regn fremover
og da kan det være greit å benytte seg når det er opphold 🙂

Sånn eller…? Vel…eg holder på å glitrer på Hobbyrommet…Ikkje sant!

 

 

 

LAG DEG EN
GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg