VÅRDAL – Delikat og Nydelig – Norsk Design

Designet av Hilde Morseth

 

Denne her bare falt eg for i det øyeblikket eg så den! Nytt design nå i mai og i forhold til temperaturene me har om dagen er den absolutt innafor. Kortermet ullgensere er nok det nærmeste me kommer sommeren akkurat nå 🙂 Selvfølgelig en genser som kan brukes hele året, noen ganger selv på vinteren må eg ha
korte ermer under dunjakka – Kan fort bli for varmt!

Designet av Hilde Morseth

 

Nydelig mønster som ser veldig rent og pent ut, strikkes i tynt ullgarn, gjerne merino 🙂
Strikkefastheten i oppskriften er 24 masker så finn et garn som gjør deg glad – Eg kunne jo selvfølgelig tenkt meg alle disse 3 fargevariantene!! For en bukett altså!

 

VÅRDAL
Bildene over
Str XS til XXL
NORSK Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

Sola skinner og det er……5 grader!!! Selv om eg fortrekker kalde netter skulle eg ønske det kunne blitt nooooe varmere! I følge langtidsværmeldingen frem til 22.mai er høyeste temperatur 12 grader!! Det skjer kun noen timer 21.mai….På selveste 17.mai er det meldt 6 gr og regn, hmmm sånn sett er det jo gjerne like greit at den er avlyst…Tja, da er det bare å krysse fingrene og håpe på noen fantastiske sommermåneder i juni og juli 🙂
Selv om 2020 mer eller mindre er avlyst så syns eg nå at været kunne ha stilt opp i det minste 🙂

Jaja, uansett vært så kan man jo ha en innholdsrik dag! Selv om eg skulle ønske eg kunne vært ute å surret så kan eg jo også surre og dille med ting og tang ved spisebordet, eller eg kan sitte å strikke 🙂 Mye å velge i og absolutt mye man kan ruske tak i inne også, men akkurat å ta tak inne kan fort bli demotiverende når man er den eneste som gjør noe 😉 Så derfor tror eg at eg setter meg å maler litt i dag, bare litt igjen så er eg ferdig
Hvis det går knirkefritt vel å merke 🙂

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG
OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg