VÅREN ER RETT RUNDT HJØRNET

Designet av Ankestrick

Et sikkert tegn på at det nærmer seg våren er når vinterjakken henger mer og mer i fred på yttergangen. Her henger gjerne vinterjakken til langt ut på sommeren, ja noen ganger så “overvintrer” den også i yttergangen gjennom hele sommeren! Mye bestemmes av været, men når me tar “makta” og lever mer etter kalenderen vil me oppleve at det å gå ut kun i en deilig og lun genser er skikkelig herlig 🙂 Er det litt kjølig i mai, ja så kan me heller slenge på oss en tynn boblevest – DA er det vår og gjerne litt sommer i lufta! Dessuten kan det være greit å ha vinterjakken på lur 17.mai…Det er en typisk dag hvor den kan komme godt til nytte, i allefall her i det forblåste vest…

 

THE GREEN
Bildet over
Fra 90 cm til 136 cm rundt brystet

 

 

Designet av Ankestrick

V-Hals er min absolutte favoritt og eg napper til meg de fleste oppskriftene eg kommer over med denne løsningen 🙂 Veldig kledelig er det også.

 

RIME
Fra 100 cm til 138 cm rundt brystet

 

* * * *

Da er det kun 1 dag igjen og 2018 er en sagablott, borte vekk, mye er plassert godt bevart i hjertet og andre er forsvunnet som dugg for sola 🙂 Det er på tide å gjøre seg klar for 2019 og tro hva som venter i det nye året?? Hmm vel, for min egen del håper eg å skli gjennom uten de alt for store humpene 🙂

Planer for morgendagen er vel i det store og hele MAT! haha Ali har stått mesteparten av dagen i dag på kjøkkenet og tilberedt en del av maten og resten blir gjort ferdig på vei til bordet i morgen 🙂 Gleder meg for dette er DIGG mat!!

Bortsett fra at eg var ute å hente Dib i formiddag har eg i grunnen bare slappet og koset meg! Ble sittende å se Showet til ELLEN!!! Det som ligger Netflix er det eg mener! KNALLBRA, hun er knallbra altså!!!! ANBEFALES!!! Se det NÅ!!

Eller, i ettermiddag hadde en KJEMPEKOSELIG besøk av Kjerstin 🙂 Eg har visst nok vært på strikkekafè med henne her i Tananger for ca 12 år siden, men med min Gullfiskhukommelse klarer eg bare å stadfeste at JO, et sted har eg deg fra 🙂 Uansett, skikkelig koselig med besøk hvor eg kan få brukt snakketøyet 🙂 Kjekt å ha samtaler med noen som er mer som meg og ikkje alltid med mann og barn hehe Har ikkje for mange vennebesøk gjennom året så kanskje nettopp DET må bli mitt Nyttårsforsett?? Ja å bli flinkere til å invitere hjem venner?? Når eg sier venner så er det SoMe-Venner eg har mest av og det er jo dessuten de eg er med hver eneste dag 🙂 På tide å ta steget litt lengre altså 🙂 “Step in to my Real life” greie hehe Uansett, i dag har eg koset meg og eg håper me tar en dag snart igjen? Ja ut på Nyåret, ikkje det Kjerstin? Tillater meg å si akkurat det samme til Tante Ulla og Betina også 🙂 Me må bli flinkere alle sammen 🙂
Tror det kan blir et fint år neste år 🙂

 

 

KOS DEG OG HA
EN SKJØNNE KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistiske Vibbedille 🙂
Røykfri i 16 dager

2 kommentarer
    1. Veldig koselig å besøke deg idag, og ja håper det ikke blir lenge til neste gang. Ble pizza på vei hjem, etterpå sovna vi rett og slett på sofaen. Så nå må jeg få fart på sakene og strikke ferdig.. Strikketøyet lå forresten i veska idag, glemte heilt å ta det opp😊

      1. Sånn e det med meg også når eg er ute, strikketøyet ligger alltid i veska 🙂 Slide litt med å skravla og strikka samtidig hehe Regne med at åizza var god siden nok sovna haha

Siste innlegg