Våren og linselusa er på plass

 

I dag regnet det da eg kjørte hjemmenefra så eg tok på regnbuksa….UNØDVENDIG! På Byhaugen var det full vårstemningen og det ble bare veldig klamt i buksa…Ass…se!! 2 søte lam, ikke så mange uke disse ♥
De småsprang mot oss da me gikk over marka, Åååå kunne tatt de med hjem eg!

 

 

 

 

Meeen….mamma`n var ikke langt vekke…! Ville ikke kranglet med henne 😀

 

 

 

 

Trooo det eller eg….selv om me gikk i hver vår ende av turflokken i dag så klarte jaggu meg søs nok en gang opptre som ei skikkelig linselus, dette så eg ikke før eg åpnet bildene på mac`n….er så typisk! *ler*

 

 

 

Dette er et veldig fotografert tre! Kan ikke passere uten å knipse 🙂 Fin plass ja.

 

 

 

Kontraster! Her går me parallelt (I høyden) med E39 som forsvinner inn i Eiganestunnelen som er 3,7 km –
Det er ganske langt egentlig…

 

 

 

 

men ikke like lang som dagens tur….ikkje for at den turen er særlig lang, men koselig og fin tur...Ble ikke suppe på søs og meg i dag….Me var de 2 siste til å skulle forsyne oss, men jaggu meg så var det tomt!
Jaja, sånn kan skje – Greit nok 😉

Hoppet rett i dusjen da eg kom hjem, ble litt frysen….Sånn er det å gå med regntøy, alt blir jo klamt! Skal snart ut på kjøkkenet å lage min egen middag, tenker at Spicy Kylling med paprika og chili høres greit ut!

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg