VÅRENS LEKRESTE STRIKKETØY # GRATIS OG NORSK OPPSKRIFT

Reklame: Du Store Alpakka/ House Of YarnDesignet av Hrönn Jónsdóttir/ House Of Yarn/ Du Store Alpakka

Nei nå altså!! Nå må eg rett og slett bare puste litt for eg mistet den da eg fant dette….Oh My så vårlig og lekkert! Ikkje bare det, men så masse deilig mønster og flotte glade farger da!! PERFEKT for årstiden må eg si og du kommer til å bli helt perfekt til Påskeferien om du velger de orginale fargene

Akkurat passe perfekt type dille for meg! Pinne 2,5/3mm med ALPAKKA WOOL blir bare den rene og skjære nytelsen! SAY NO MORE sier eg bare! Diagrammet er veldig tydelig og fint så ikkje noe knussel der heller så dette hadde bare vært fullstendig midt i blinken for meg…NÅR eg er ferdig med Julegavene for 2018…Sukk…*Totaly Lost and In Love*

 

Designet av Hrönn Jónsdóttir/ House Of Yarn/ Du Store Alpakka

Må jo bare få den deilige Vår YRE følelsen i magen vel av dette? Hallo liksom! Bare SE på DEEE mønsterbordene!! Åååå dåne klask i åkeren vettu!

 

JAKKE & LØS HALS
Bildene Over
Str XS – XXL
(88cm til 128 cm i overvidde)
Gratis og Norsk Strikkeoppskrift

 

Strikkektøyet mitt vokser treeegt, men mye av det skyldes at det er en skikkelig deilig følelse å strikke på, så ja eg NYTER det! Du skal ikkje kinse av Superfine Baby Merino fra Knit At Home altså, for det er vel et av de beste tynne merino eg har strikket med og plagget blir så herlig! Siden eg var så gira når eg først var i gang bruker eg svart Silja fra lageret mitt på selve mønsteret for eg hadde ikkje tålmodighet til å vente på svart garn i posten haha Typisk meg da 🙂

Det er ganske frustrerende om dagen ass, i allefall på strikkefronten!! ALVORLIG TALT! Det er alt for mye fristelser der ute som eg føler eg MÅ strikke liksom! Det blir ganske rett for meget av og til!!haha Jaja problemet er løst på den måten at eg ikkje henger meg for mye opp i moteriktige farger f.eks ei heller fasonger og diverse, ergo er det bare å strikke det akkurat når eg føler for det og bare bruke det eg liker aller best når eg ønsker 🙂 Skal du følge skikkelig med i tia og ALLTID vært tidsriktig ja da måtte eg ha strikket døgnet rundt 24/7 og egentlig aldri hatt tid til å bruke noen ting til syvende og sist haha Sånn får det bli med den saken.

I tastende stund surrer vaskemaskina på Ullvask med så og si ALLE ullsokkene mine for plutselig i dag var det tomt for sokker!! Dvs alle de 3 eg lever sammen med kommer til å klage sin nød senere!! Haha Ja for når eg fyller et stativ med ull så mener de at det STINKER i hele heimen! *ler* Vel vel, det er bakdelen å elske å kle seg i ull, men skulle vel gjerne hatt noen flasker med SOAK 🙂 Men, lukter det så mye bedre om man vasker i det? Eg mener, Ull er jo tross alt ull?

Anyway, nå skal eg fylle nok et stativ med rene klær før eg tror eg tar meg en kjapp dusj før eg starter kwellsøkta med strikketøyet 🙂

 

HA EN SKJØNN KWELL
OG KOS DEG

 

Go`klem fra ei Vibbedille med God Samvittighet 🙂

4 kommentarer
    1. Jeg er tidvis innom her og lar meg inspirere 🙂 Akkurat nå holder jeg selv på med sånne prosjekter som aldri ble ferdige. På tide å ferdigstille dem 😉

      Ullvask lukter ja, men det er en litt god lukt synes jeg også. Det lukter rent og ekte 😀

      Det var fine farger i den jakken altså ♥ Men, jeg tror nok jeg må gjøre ferdig påbegynte og planlagte prosjekter først 🙂

      Tusen takk for titten, og en fin kveld til deg ♥

    2. kære vibbedille, vask, dit uld i hårshampoo, så lugter dét ikke af uld. uld er hår og kan vaskes i shampoo.

      1. Ja eg vet eg kan bruke shampoo, men eg kan jo ikkje bruke det i vaskemaskinen. EG bryr meg ikkje om at det lukter ull, det er bare de eg lever sammen med som holder på å dø hahaha

        1. jo, du kan godt bruge shampoo i vaskemaskinen, der skal ikke bruges meget, kun ca 1/2 teske, meget lidt, jeg bruger altid shampoo i min vaskemaskine, men kun meget lidt, så det ikke summer meget.

Siste innlegg