Varm og Lett lue – Strikkeoppskrift

Designet av Hiromi Nagasawa

 

Eg burde faktisk ha strikket meg ei lue, og ei lue som dette er absolutt noe eg kunne brukt. Verken for tjukk eller tung, lett og god – sikkert perfekt til å ha under ei hette. Strikkes i tynt ullgarn (Typ ca 400 m/100 gr). Øvre delen av lua er strikket i patentstrikk noe som gjøre at lua blir noe tjukkere – Dobbel vrangbord som holder ørene varme

 

 

 

Designet av Hiromi Nagasawa

 

Eg liker godt ensfarget strikk med mønster som dette, derfor er f.eks Kollisjon Lua fortsatt en stor favoritt! Men har eg strikket den?? Nei…ser ut for at eg samler opskrifter for det meste….i allefall det siste året…sukk..

 

SPUR HAT
Bildene over
2 størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

I hele går var eg overbevist om at det var mandag…Er farlig med så mange helligdager etter hverandre, går helt i surr! Nydelig å stå opp i dag til ei fresh/lys stue og ikkje minst en ryddig bod! Det i seg selv er ganske så magisk skal eg si deg! Tro hva eg skal rydde i dag?? NADA! Plan pr nu er å valse inn på Hobbyrommet å glitre litt på en fisk, jepp, det er det eg skal gjøre + eg må gjøre ferdig bestillingen på Årets Almanakk —> Alltid like gøy!

Kjenner at eg gjorde mye i går så eg rolig dag er helt innafor, kanskje, men bare kanskje eg vasker
en maskin (eller 2) med klær….Men legger trykk på KANSKJE!

 

 

 

LAG DEG EN
GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg