*Vibeke* – Det var en selvfølge! Strikkeoppskrift

Designet av  Ravenstitch Knits

 

Foruten at det var helt åpentbart at eg bare MÅTTE ha dette sjalet så er det jo utrolig herlig! Ja ikkje minst er det så stort at det kan brukes som et lite teppe, noen gang er det behov nettopp det, ja sånn plutselig! La oss si du f.eks går tom for bensin? Det er kaldt og du må vente….Iiikkjeee sant! Da er det godt med noe varmt i bilen *ler* Uansett, det strikkes i tynt garn så klumpet vil det aldri bli om du surrer det rundt deg som et sjal,
helt herlig spør du meg 🙂

 

 

 

 

Designet av  Ravenstitch Knits

 

Er du glad i variasjon? Det blir det nok av på dette prosjektet, både i farger, mønster og teknikker! Snakk om å få seg et stort og herlig kinderegg! I tilegge kan du ikle deg et sjal med navnet Vibeke,
det er slettes ikkje hverdagskost!

 

VIBEKE
Bildene over
Str 203 cm X 64 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

Denne helga kom litt brått på….I hele går surret eg rundt med søndagsfølelse i kroppen og var overbevist om det var tirsdag…Det var helt til mor mi ringte i går kwell og lurte på når eg skulle handle i dag! Brått ble det helg, IGJEN, liksom…Dessuten er det bare 11 grader og regn….Når skal være bli sånn at eg virkelig har lyst å bruke en hel dag på planting ute på terrassen!?? Det er søren meg ikkje mye vær å skryte av den nærmeste uka!?? Blir det en SÅNN sommer i år eller?? Det er jo ikkje kjekt en gang! Kanskje eg bare blir nødt for å pynte med perleblomster (som i plastikk!) i år? Ingenting er mer demotiverende enn å bruke et par tusen på blomster for
så å se de blir smadret i regn og vind…Eller “Et blads salat” som mot alle odds presser seg opp av jorda…Ser ut for at det bare er krydderurter og bladpersille som trives uansett, dessuten har eg jo selv lyst å sitte ute å nyte et blomsterhav…Blir det en SÅNN sommer, eller hva?? Ellers så kan eg komme meg en Passjonsblomst oppdateringe: Det ser jaggu meg dårlig ut!! MEN!! Husker du eg nevnte den hvite juletjerna mi for et par uker siden? Den som har vært såååå flott og bare blitt større og større siden julen`20? Eg skiftet jo jord og ga den gjødning for et par uker siden, det gikk i sjokk å døde momentant! Den ble crispy i bladene og de gikk liksom
i 1000 knas når eg tok på de, den har ligget i inntørket bladhaug siden, eg bare gadd ikkje tømme potta…
Jammen godt var det for nå har den reist seg, omtrent over natt og er finere enn aldri før! Hæ??
Det er jo helt utrolig, men veldig veldig gledelig!

Jaja, eg må nesten komme meg ut av pysjen og få på meg skoa! Ut på handel og vel hjemme igjen har en noen Sjøhester som trenger litt glitter!! Jepp, har hørt at glitter er veldig poppis blant mange av de helt unge! *fniser* Satser på å “selge meg inn” hos den yngre garder her i Tananger om en liten måned 😀 Ingen skal si at eg ikkje går all in i allefall når eg får muligheten til å bli med 🙂

 

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer
      1. Hadde den i hele fjor og den var enorm, men nå skjer det egentlig veldig lite…! Ryker den skal en ny i hus, for finere blomst finnes ikkje 🙂

    1. Vilken sjal….pläd den är super och vilka fina färger alldeles i min smak, den måste jag sticka när jag blir klar med klänningen jag virkar.
      Du jag skratta högt när jag läste om din julstjärna, men det var ju riktigt kul att den kom upp igen.
      Ha en fin dag
      Myrica

Siste innlegg